Status/Planer.

7 Maj


”Bara Sara” (dizela.blogg.se) by Caroline Landin

Status: Fortfarande snorig (gröngult för den som är intresserad), men planerar att vara fit for fight imorgon igen och ska tillbaka till jobbet på natten
(håll tummen hårt för att jag mår bra när jag vaknar imorgon!)

Planer: Idag ska jag möta upp Sara för att komma ut en sväng.
Vi ska ta med lite fika och göra en liten picknick i Skultorp där Sara bor och ta med våra kameror.

Planer för kvällen: Soffläge ihop med älskling och någon bra film.

Fråga: Hur mår NI?!

6 svar to “Status/Planer.”

  1. Terése 7 maj, 2010 den 11:30 #

    Håller tummarna hårt! Vi ses nog nästa vecka på jobbé. Ha en bra helg 🙂

    Kramar

  2. SV: Jag tyckte medicinsk vetenskap var otrolig intressant. SÅ det var min favorit ämne tror jag fastän att det var en jobbig o tuff kurs :P. Japp, vi läser just nu om palliativ vård och kommit in i farmakologin 🙂

    Jag håller med dig att man ska acceptera Sveriges traditioner. PRecis, Sverige tillåter oss andra att fasta o då bör de acceptera att Sverige har några högtider också o behöver sjunga ut o.s.v men att de inte är rasister.

    Moskeér tycker jag att de ska bygga i Sverige då det finns många muslimer. SEn angående kyrkor så finns det verkligen mycket utomlands. I turkiet finns det i alla fall.

  3. Carolina [fotograf] 7 maj, 2010 den 12:48 #

    Sv: Åh, men vindruvor är en av mina favvisar 🙂 Tål du ananas?

  4. Marie. 7 maj, 2010 den 13:28 #

    Håller tummen för dig! Va härligt med Picnic! Hoppas det blåser mindre på er än på mig! Tur man har lite som tynger en kvar på marken ;0)
    Tack jag mår bra! Håller på å målar en hatthylla sen ska jag nog ta och blondera mig lite =)
    Kram!

  5. Åsa 7 maj, 2010 den 17:30 #

    krya på dig.. 🙂
    mysiga planer.. blir ungefär samma för mig fast serier o utan någon älskling.. men de går nog bra ändå.. 😛
    krama

  6. Sofia 9 maj, 2010 den 19:05 #

    Snygg T-shirt! 😀
    Om du har tid och lust får du gärna kolla in mina nya lerberlocker och berätta vad du tycker 🙂
    Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera

