Arkiv | 23:08

Sometimes Love Feels So Far Away / Caroline Landin

6 Maj

Jag har många vänner som jag vet känner sig ensamma och som att kärleken aldrig hittar dem.

Idag när jag var ute tog jag ett foto som jag tycker kan symbolisera den känslan.

Att kärleken känns så långt bort ibland.

Jag önskar av hela mitt hjärta att alla mina underbara vänner som är själva snart ska hitta kärleken i deras liv.

Det är så många av mina älskade vänner som känner sig tomma och halva utan någon vid deras sida och jag vet att hur många vänner man än har – och hur gullig familj man än har,
så finns det ett typ av tomrum som ingen annan än en speciell person kan fylla. Och den personen är kärleken i ens liv.

Jag hoppas och tror att någon kommer att dyka upp i de här fantastiska människornas liv och se det som jag ser hos dem. Den kärleken, värmen, humorn och innerligheten som jag ser.
Tilliten, respekten, ärligheten och allt som finns där. Allt som man nånsin önskar hos sin partner.

Den där känslan av total lycka. Att vara hel.

 

Rosa Dansen

6 Maj

Den här lägger jag inte ut bara för att jag är sjuksköterska och bryr mig om forskning och framför allt cancerforskning.

Utan för att jag tycker att den här videon är stört-härlig och har setts av över 9 miljoner människor hittills.

Dessutom tycker jag att den visar en positiv bild på vårdpersonal och det behövs efter allt negativt i pressen senaste året om just vård och vårdpersonal 😉

Handwritten Meeningless.

6 Maj

Fruktsallad?

6 Maj

 

 

En Fråga till DIG.

6 Maj

Handskrivet (eller rättare sagt klottrat) från mig.

6 Maj