Arkiv | 22:30

Stockholm bejbi!

20 Maj

Japp. Då sitter jag här en månad senare i Stockholm igen. In ma old neighbourhoooooood så att säga.

Eller snarare i Annisens neighboorhood, för jag bodde på andra sidan stan. Same same but different 🙂

Stockholm tills på söndag kväll eller måndag morgon, beror på hur trött jag är efter jobbet på söndag kväll. Ska jobba måndag kväll i Skövde igen, så neråt landet måste jag innan lunch på måndag i alla fall.

Imorgon – Astrid Lindgren för utbildning och sen stan på dagen och jag hoppas att det underbara vårvädret håller i sig! På kvällen är det Rix i Kungsan. Någon mer som ska dit?

Lördag – Jobba 7-15 och sen köra ut på ”landet” och möta upp Petra i Gustavsberg och fika i solen! Mys!

Vädret har verkligen eskalerat senaste dagarna. Exploderat. Blommat ut. Och det känns i och med min allergi måste jag säga. För jag är så gott som döööööd nästan. Sover och vaknar, sover och vaknar. Och det går knappt att få liv i mig. Hemsk känsla att vara så mosig i huvudet och trött i kroppen jämt. Jag känner mig som världens tråkigaste Caroline just nu. F’låt alla mina sötlökar!

Mår NI bra?