Bloggkommentatorernas FredagsTema – PLUTA.

7 Maj

Bland den första bloggen jag klickar mig in på när jag satt mig vid datorn är Anna-Maria och Mias blogg ”Bloggkommentatorerna” för de skriver på ett så skönt sätt och jag tycker att det är skoj att ge respons.

Idag när jag klickade in har de lagt upp sitt fredagstema ”Pluta” och jag hittar min plutande nuna där.

Igår kväll när jag satt och kollade igenom lite gamla kort så hittade jag ett grymt plut-foto som jag tycker borde komma fram i rampljuset.

Just för att det får mig att sakna mina hjärtan Helen och Milla så mycket på samma gång. Det här fotot minns nog de flesta från Juldagen 2008 med fest hemma hos mig?
Vi skulle pluta med mening och resultatet ser ni här: HAHA =)

3 svar to “Bloggkommentatorernas FredagsTema – PLUTA.”

  1. Therese 7 maj, 2010 den 15:52 #

    Haha, minns ett annat plutfoto…. ”olinda”-fotot från Carolines kräftskiva:)

  2. camla 9 maj, 2010 den 20:14 #

    hahahahaha ja VEM kan glömma detta??? ❤ men visst är vi snygga plutsnygga helt enkelt =)))

Kommentera

