Rosa Dansen

6 Maj

Den här lägger jag inte ut bara för att jag är sjuksköterska och bryr mig om forskning och framför allt cancerforskning.

Utan för att jag tycker att den här videon är stört-härlig och har setts av över 9 miljoner människor hittills.

Dessutom tycker jag att den visar en positiv bild på vårdpersonal och det behövs efter allt negativt i pressen senaste året om just vård och vårdpersonal 😉

8 svar to “Rosa Dansen”

  1. Bella 6 maj, 2010 den 23:56 #

    gud vilken härlig video. Men blir helt glad av o kolla på den 😀

  2. Johanna 7 maj, 2010 den 05:44 #

    Dem videon är skithärlig,såg den för nån dag sen =) Härligt !!

    Och negativt kring sjukvården ja,men det är inte den enda inrättningen som råkar ut för negativ kritik men det blir ju ex´tra känsligt då det handlar om människoliv =( Inte mer än rätt tycker jag att det går negativ kritik mot vården för den är nget bra idag MEN personalen ska inte ta krítiken, inte deras fel att det blivit nedskärningar o sv =( Puss!

  3. Freedomtravel 7 maj, 2010 den 06:44 #

    Cool! Me like!
    Visst ska man kritisera sånt som inte fungerar inom vården och det är viktigt att diskussionen förs, men det är ju faktiskt otroligt mycket inom vården som fungerar väldigt bra! Det får man ju inte heller glömma!

  4. Anna-karin 7 maj, 2010 den 07:39 #

    Underbar ! JA vi kan behöva lite positivt! hoppas du kryar på dig nu gumman!
    Själv är jag ledig nu ett par dagar vilket är välbehövt känner jag
    kram

Lämna en kommentar