Arkiv | 21:03

Jag fick besök!

29 Okt

Min f.d. ”svägerska” kom förbi en vända när hon var i krokarna och det var inte igår! Jättetrevligt att hoppa upp i soffan och babbla över en kopp kaffe (eller två… men who cares?).

Och bara för att reta henne rejält ska jag lägga ut mitt favoritfoto på oss nu.

Mohahaha 😉

Magicaa och Spindeltjejen

 

– I Love Rock’n’Roll –

29 Okt

091029 Rock'n'Roll Spider

Men vad faen?

29 Okt

Nu försvann ju solen?!

Hallåååååå. Sooooooooooooolen. Vart är du?! *letar*

Jag ska klä på mig och knata ner till stan och möta upp Sissi för en fika – skoj!

IMG_1499

Just nu dunkadunkar jag musik i min hemmabioanläggning.
Det blir rätt bra ljud. Jag tror dock inte att grannarna gillar det speciellt mycket.
Men Lady Gaga är bra, så varsågod grannarna, jag bjuder på musik idag!
Mycket bättre än betongborren som grannen hållt igång med senaste veckorna varenda dag! Grrrrrr!
Klockan 08 prick börjar det nästan varje dag. Och det är också runt den tiden jag går och lägger mig på morgonarna när jag har jobbat natt. Underbart att vakna av en jordbävning vid huvudet varje gång! 😉

Jag har ju glömt!!!

29 Okt

… att lägga in ett par kollage.

Det ena är från shopping i Ullared. Vem bryr sig egentligen? *haha*

Och det andra är på två av mina goa vänner – Milla & Jasmine – när vi hade tjejmiddag hos Jasse för ett tag sedan.

091008-UllaredShopping-by-Spider

091016 Middag hos Jasmine (Camla och Jasse)

091016 Middag hos Jasmine

Dressing Code

29 Okt

091028-Klädcodex

En Crazii Stund med Bella Bus!

29 Okt

Inte den bästa kvalitén på fotona men de är tagna med min mobil Sony  Ericsson C905.

091028-På-stan-med-Bella