Men vad faen?

29 Okt

Nu försvann ju solen?!

Hallåååååå. Sooooooooooooolen. Vart är du?! *letar*

Jag ska klä på mig och knata ner till stan och möta upp Sissi för en fika – skoj!

IMG_1499

Just nu dunkadunkar jag musik i min hemmabioanläggning.
Det blir rätt bra ljud. Jag tror dock inte att grannarna gillar det speciellt mycket.
Men Lady Gaga är bra, så varsågod grannarna, jag bjuder på musik idag!
Mycket bättre än betongborren som grannen hållt igång med senaste veckorna varenda dag! Grrrrrr!
Klockan 08 prick börjar det nästan varje dag. Och det är också runt den tiden jag går och lägger mig på morgonarna när jag har jobbat natt. Underbart att vakna av en jordbävning vid huvudet varje gång! 😉

20 svar to “Men vad faen?”

  1. Anna-Karin 29 oktober, 2009 den 15:00 #

    Du gör helt rätt lite musik måste man få spela:)
    ha en bra dag

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:19 #

      *Dansa dansa* 🙂

  2. Terése 29 oktober, 2009 den 15:33 #

    Här skiner solen! Vi har varit o badat i Skara. Inatt är det jobb som gäller. Är du frisk nu? Hoppas det 🙂
    Kram

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:20 #

      Ja, imorgon bitti ses vi när jag byter av dig!! 😀 Kramis

  3. Johanna 29 oktober, 2009 den 15:37 #

    Äh det får grannarna tåla mitt på ljusa (?) dagen! Men du kan ju sova hemma hos Peter ? Eller hos mamsen/papsen? Jag sover hos Pontus så länge dom håller på att renovera huset här mittemot,det går bara inte att sova,det låter som om dom river kåken,ggrr! Puss

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:22 #

      Jaaa det tycker jag allt! 🙂
      Sova hos Peter – nääääää han sover ju här 🙂 På sin sida av sängen 🙂 Pöss

  4. Alexandraida 29 oktober, 2009 den 15:52 #

    Haha så du gillar henne oxå 😀
    Hahah rätt åt grannarna spela lite åt mig oxå =D

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:20 #

      DUNK DUNK DUNK DUNK! 😉

  5. Daniel 29 oktober, 2009 den 16:14 #

    Låt bakelser kompensera solen!

  6. Alexandraida 29 oktober, 2009 den 17:51 #

    Hahah jag kan tänka mig det =)
    Han får inte opereras än, alla infektioner
    måste hävas innan.
    5 dygn utan mat eller dricka bara dropp
    så kommer de på att han inte kan opereras.
    Frustrerande.
    Kram

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:23 #

      Åh! Hoppas att han får en tid för OP snart så att han får komma hem – det tar ju en tid med rehabilitering sen också 😦
      Kramis

  7. Elin [ n e v n a r i e n ] 29 oktober, 2009 den 18:19 #

    hahaha nej inte riktigt så fort går de inte 😉 Snabbar jag mig så tar det väl 10 minuter att göra, så det är inte så farligt 🙂

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:23 #

      Måste säga att 10 minuter ändå är grymmebra för att fixa håret sådär! 😀

  8. Millah 29 oktober, 2009 den 18:21 #

    Tack så mycket sötis 🙂
    Ja i helgen blir det att vila upp sig.
    Fy fan så slut jag är efter en dag på jobbet..
    Kramar

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:25 #

      Men då är du ledig i helgen i alla fall? Härligt! Själv går jag på imorgon bitti och kommer att vara på jobbet 9 dagar i sträck nu *phew* Sen blir det Stockholm och PINK för hela slanten 🙂
      Kram Carro

  9. MILLA 29 oktober, 2009 den 20:06 #

    Vad har vi sagt om Lady GaGa??!!!´gagagagagagagagagagaga

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:27 #

      MAMAMAMAMAMAMAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Pooooooooooooooker fäääääääääääääääääjs!!!! 🙂

  10. marica 29 oktober, 2009 den 21:22 #

    Fördelen med att bo i eget hus man kan spela hur högt och ofta man vill…. Fredrik höjer och jag sänker 😉

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:37 #

      Jamen har man hus så har man mer att städa och massa rabatter att sköta? 😉

  11. sissiliten 1 november, 2009 den 00:15 #

    Ja det var ju lika trevligt som vanligt!!! Du är en av delarna som får mej att älska livet!!

Kommentera

