– I Love Rock’n’Roll –

29 Okt

091029 Rock'n'Roll Spider

18 svar to “– I Love Rock’n’Roll –”

  1. Emilia 29 oktober, 2009 den 19:45 #

    Söta vantar 🙂 men antar att man fryser lite om fingrarna ändå?

    Ja vi åker den 31:a januari, ska bli sååå härligt!! Ska ta o kika in dina inlägg från din senaste resa o få lite Thailands-känsla igen 🙂

    Kram Emilia

  2. Ana 29 oktober, 2009 den 20:35 #

    tack =)

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:27 #

      Tack tack 🙂

  3. Julia - Älska utmaningen! 29 oktober, 2009 den 20:45 #

    Älskar rockstilen, yammi =) Shoppade lite idag å gud vad ag älskar de lite rockiga, svart med tryck osv… =)
    PÅ intersport jobbar ja på A6! Vore jättekul att säga hej =)
    Kramaar

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:28 #

      Jag gillar också lite rockerstyle 🙂 Jag gillar ju rockmusik också 🙂 Fast jag gillar rosa och babyfärgat också ibland 😉
      Absolut, då ska jag kika in och hälsa nästa gång jag är nere och hälsar på brorsan eller min kompis 🙂
      Kramis Carro

  4. Tobias 29 oktober, 2009 den 20:45 #

    Förstår jag, Stockholm är underbart oftast 🙂

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:29 #

      Oh ja. Jag har ju bott i Stockholm då rå. Solna-bejbi aj äm! 🙂 Men nu bor jag i Schööövvvvdä – staden som ingen behövdääää 😉

  5. Wysteriia 29 oktober, 2009 den 20:50 #

    Smink & Perukmakarn ligger ju på söder, typ 2-3 km från där jag bor just nu så det var gångavstånd dit ;D

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:30 #

      Härligt när man kan gå i Sthlm tycker jag 🙂 Det är inte så stort som de flesta tror ändå 🙂

  6. johanna 29 oktober, 2009 den 21:02 #

    Vilken smart idé med vantarna=) Som sagt det börjar bli kallt i sverige nu, lyckos dig som åker till värmen om några månader.
    Som det ser ut nu kommer vi hem till jul nästa gång=) Ska säga till brorsan, han knäcker och knådar nog mer än gärna =) Han tycker det är bra att få öva, och jag tycker han är riktigt bra. Kram på dej

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:32 #

      Ja, snart blir det värmen igen 🙂 Jag ska inte klaga 😉
      Vi måste ju ses! Ska du ut på juldagen? Vill du komma förbi på förfest? Kan bjuda in dig via Facebook? 😉
      Kraaaaaam!

  7. Annis pannis 29 oktober, 2009 den 21:04 #

    Snyggt snygging!KRAM KRAM

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:32 #

      Thanx sweetie! Snart vill jag ses. Jag saknar er!! Pöss

  8. Anna 29 oktober, 2009 den 21:12 #

    Snygga kläder =) Sen måste jag säga att jag är usel på att baka själv, ibland får jag något ryck och gör lite men det är ytterst sällan.. tror dock det kommer ändras när tjejen som ska bo här kommer vara här för hon tycker om att baka 🙂

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:33 #

      Jag är inte heller bra på det, men bara man har ett recept att fylla så kanske man kan fixa ihop något. Sen är det ju alltid roligare om man bakar tillsammans med någon, eller ÅT någon? 🙂
      Kramis

  9. Wysteriia 29 oktober, 2009 den 21:41 #

    Tack för tipsen, får försöka se till o spana in dem 😀

  10. Bella 30 oktober, 2009 den 14:42 #

    fiiina du<3

  11. Suss 30 oktober, 2009 den 21:21 #

    Snygging =) Har bokat en stuga nu till sälen v.15 håll tummarna att den är ledig =) Åhhh vill, vill vill =) Tänk vad mysigt å fira min födelsedag där…Hoppas att ni hade det mysigt ikväll kram kram

Kommentera

