Jag har inte orkat blogga…

16 Jan

Veckan har varit fullt upp hela tiden. Umeå måndag till fredag och nu befinner jag mig i Stockholm tills imorgon eftermiddag.

Skolan lugnar inte ner sig, utan tvärtom – vi kommer att få en fullspäckad vår med Neonatal Intensivvård, D-uppsats (magisteruppsats) och Akut pediatrik. Jag sätter igång direkt imorgon när jag kommer hem!

Läser och tar igen era bloggar när jag kommit hem och har en riktig dator att sitta vid och inte bara min mobiltelefon eller mini-PC.

Igår var jag på stan och mötte upp Petra och Helen för fika – mys! Fick äntligen tag i shampo och balsam från TIGI till bra pris också.
Jag har ju ”Dumb Blonde” förut men vill ha för mitt bruna hår nu och då heter det ”Brunette Goddess”.

Vi hörs i veckan alla! Hoppas att ni mår bra och sköter om er!
Stor kram!

8 svar to “Jag har inte orkat blogga…”

  1. Bunny 16 januari, 2011 den 11:57 #

  2. Bunny 16 januari, 2011 den 12:00 #

    Du kan skrota den andra kommentaren jag skrev 😉

    Puss ♥

  3. Bella 16 januari, 2011 den 12:23 #

    Men du e duktig du gumman och skolan fixar du galant ❤ puss

  4. marica 16 januari, 2011 den 12:36 #

    Du är duktig – kämpa på!
    Bra att du har haft bloggfritt oxå – det behöver man!
    Kramar

  5. Jennica 16 januari, 2011 den 12:42 #

    Hallå snuttan!! Hoppas du haft en massa goa stunder uppe!! Här nere väntas det på att denna j****a snö försvinner tillsammans med denna f******e isgatan utanför…går man ut bryter man väl en handled eller ännu värre…en höftled!! Hahaha Man är ju gammal nu =)
    Trodde jag skulle klara mig denna vinter från snor…näsan klarade sig däremot inte mina luftrör…så nu knaprar jag antibiotika och drar i mig pulmicort…har inte sett gymmet på över en vecka och har svår abstinens…grrrrr…
    Hoppas att det blir några lugna stunder när du kommer hem mellan allt plugg!! Vi kan väl kolla upp hur det ser ut i helgen….min mor kommer nog att åka upp till sthlm den helgen….och du får besök…så vi kanske kan kolla på en helg i feb som jag kan komma upp =) PUSS HUNNIEBUNNIE….saknar dig en massa!! EN MASSA!!

  6. mig 16 januari, 2011 den 18:23 #

    Förstår att det är mycket för dig, men det låter som ni har mycket intressant kurser! Kändes som att min barnvubb mest gick ut på BVC och skolhälsovård.. :/ Bra val av shampoo! Jag kör samma men ”Control Freak”.. 🙂 KRam

  7. Papsen 16 januari, 2011 den 18:56 #

    Välkommen tillbaka hem och till ett j..la skitväder.
    Föredrar faktiskt 10 minusgrader å snö istället för detta plus-3-gradiga is o vatten-kaos.
    Vi vågar inte köra in bilarna längst in på gården nu, det är risk att man kör fast i modden.
    Men det ska ju bli kallare igen på tisdag, hoppas vi alla får ha benen hela. Längtar så förjordat efter sommaren.

  8. Susanne 18 januari, 2011 den 08:12 #

    Duktig du är!

    Svar: Jo, det beror säkert på widescreenen…hmmm.. trodde jag kodat så att det inte skulle bli så :-/ ja ja, det är världsliga ting 🙂

    Ha det bäst tjejen, stor kram!
    Susanne

Lämna en kommentar