I’m Back!

18 Jan

Jag är HEMMA!

Efter en vecka på vift har jag återigen landat i Sveriges metropol Skövde – Staden som ALLA behövde 😉

Det har varit en intensiv vecka på många sätt och vis – Folkhälsovårdskursen för barn har slutat och jag fick VG på hela kursen!
Jag blir så himla glad! Att få ett VG på så här avancerad nivå betyder en massa för mig! (MVG förekommer nästan aldrig på högskola/universitet längre).

D-uppsatskursen är igång och jag har också påbörjat kursen i Neonatal Intensivvård – mitt hemområde.
Eftersom jag jobbat som jag gjort har jag fått dispens från 2 veckors praktik, som ska göras någon gång under kommande 10 veckor. Det är då jag kommer att åka på semester, eftersom jag känner att min kropp just nu skriker efter ledighet med bara 3 semesterdagar sen i mars förra året.

Jag ska gå och krama kudden och pussa lite på min sjuka karl (och lyssna på om han andas nu när han är så tät i näsan)… och imorgon bitti kommer Camilla hit för att köra igång intervjufrågor m.m.!

Hoppas att ni alla mår bra och att ni haft en bra start på veckan?
Kram på er!

7 svar to “I’m Back!”

  1. Åsa 18 januari, 2011 den 08:51 #

    så duktig du är 🙂 grattis..
    oj har du inte haft mer ledigt?? då är de på tiden me lite ledighet så du får ladda batterierna…
    krama

    • Åsa 18 januari, 2011 den 10:16 #

      mamsen tyckte om Domini, mycke bra mat o gratis sprit.. haha.. hon tyckte dock inte om E men de va ganska väntat.. o joo ja träffade honom.. de va upp o ner.. ibland bra ibland dåligt.. ja kan inte hålla mig ifrån honom.. han har en dragningskraft jag inte kan motstå :/ ska försöka skriva blogg om de snart.. vet bara inte va ja ska skriva o va ja ska hålla för mig själv.. krama

  2. Suss 18 januari, 2011 den 09:19 #

    Härligt gumman, du är så duktig =) Skönt å få lite sol och värme så här i vinterslasket. Jag längtar grymt mkt till våren nu…Slippa alla kläder, all snö mmmm längtar. Lycka till med intervjufrågorna och ha en bra dag.

    Kram kram

  3. Bella 18 januari, 2011 den 19:07 #

    välkommen hem och grattis till betyget =) kramar

  4. Zarah-Lou 18 januari, 2011 den 19:26 #

    Grattis till ditt VG, jag hoppas jag kan härma dig på den biten!! ;D
    Är det ett riktigt barn på bilden???

  5. Barnens Hjältar 18 januari, 2011 den 23:20 #

    Wow! Stort grattis till den bedriften 🙂
    Sv: Tack! Ja maggen kan behöva muntras upp ibland 😉
    Ha en fortsatt fin kväll!

  6. Wysteriia 18 januari, 2011 den 23:27 #

    Svar: Är nog bara en röst per person som gäller, hehe 😉

    Grattis till det braiga betyget 😀

Kommentera

