Arkiv | 21:28

Jag är stolt…

31 Jan

… över att ha lyckats föra över mer än 1200 inlägg och över 10.ooo kommentarer  till min ”nya blogg”!

Designen är färdigvalt än så länge och inte anpassad efter vad jag vill ha – det kommer att ske en del ändringar där framöver, så jag fortsätter att blogga här, men lägger in lite inlägg m.m. på den andra också ibland för att testa och sådär!

Välkomna in och kika om ni vill!

Ny blogg?

31 Jan

De senaste åren när jag har bloggat (jag började blogga 2001 eller 2002) har jag funderat på att skaffa egen domän men inte kommit längre till att fylla i allt och sen inte betala in.

Nu har jag i alla fall fått tummen ur – jag är nämligen trött på att inte kunna göra som jag vill med min blogg, att vara begränsad på bredden och färgsättning och allt sånt.

Så framöver kommer ni istället att hitta min blogg här (och jag säger till innan jag flyttar så att ni vet) – det kan dröja ett tag innan jag får till allting 😉