– VÄLKOMMEN HEM!! –

1 Okt

Klockan 19.45 rullade tåget in på spår 1 och Peter plockade upp mig. När jag kom hem hade jag fått ett par paket på posten och så hade älskling en present 🙂

091001 Överraskningar

7 svar to “– VÄLKOMMEN HEM!! –”

  1. marica 1 oktober, 2009 den 16:01 #

    Håååå gud vilken charmig och underbar kille du har fått tag i! Jag fick oxå massa presenter, minst ett nalle kort i veckan med posten, blommor och så under mitt och min sambos första år tillsammans.. nu är jag glad om vi hinner pussas en gång i veckan 😉 Nä då så illa är det ju inte men presenterna lyser med sin frånvaro trots att jag är flitig på att påminna om att jag verkligen älskar presenter 🙂
    Kram!

  2. Sara 1 oktober, 2009 den 20:49 #

    Ååh då är det underbart komma hem! Gud vad gullig din Peter är! Underbar juh!

    Kan vi säga 19? Måste shoppa lite innan lördag och till Götene och hämta saker. Är det ok? Vi är inte rädda sålänge du inte kastar det hårt i ögonen! :p
    Kram

  3. Fanny 1 oktober, 2009 den 22:25 #

    Ja, han verkar ju helt underbar din Peter!!! Polly skulle jag kunna byta ut mot allt (nästan) Blir nog 3 påsar i veckan.. Mmmm…
    Hoppas du hade de trvligt i Helsingborg vilket jag tror. =)

  4. helenah 2 oktober, 2009 den 11:16 #

    MYS! :]

  5. Mamma 2 oktober, 2009 den 14:14 #

    Vad gullig han är men det är ju du med.

  6. jennie 2 oktober, 2009 den 16:37 #

    värst vad du blir bortskämd;) Är det ketchup på mackan….ha en bra helg!!! puss

  7. Marie. 3 oktober, 2009 den 12:14 #

    Men ååå Moringa Body Butter från Body shop är bäst!! Myyys

Kommentera

