Banta?

1 Okt

Tack du anonyma kommentarslämnare som skrev att jag skulle banta.
Det är så moget och vuxet att lämna anonyma kommentarer.
Du kan väl ändå stå för vad du tycker och anser?

Som svar på kommentaren:
Nej, jag känner inte för att banta just nu.
Jag har haft ätstörningar och anorexia i många jäkla år och det enda mina tonår handlade om var mat, mat, mat och träning, spyor m.m.
Så tack – men nej tack. Jag vill inte banta just nu.

//Caroline

24 svar to “Banta?”

  1. Wysteriia 1 oktober, 2009 den 15:45 #

    Jag älskar omogna kommentarer..det visar bara hur lite liv somliga människor har 😉 Har dom verkligen inget bättre för sig liksom? Get a life 😛

    Och det är klart jag har sett filmen…;) jag har sett klart hela boxen nu för andra gången så nästa gång blir det filmen 😉 Längtar så tills andra filmen kommer 😀

  2. marica 1 oktober, 2009 den 15:58 #

    Vaaa finns det folk som roar sig med att lämna sånna kommentarer och anonymt oxå.. väldigt moget.. suck! Du ska absolut inte banta vännen! Du har haft ditt i så många år och är såå fin som du är! Stor KRAM!

  3. Malin 1 oktober, 2009 den 16:03 #

    Tack! 😀 Herregud de är nästan de enda jag har skrivit idag, känns som att miljoner människor har skrivit grattis på facebook till mej 😛 Hehe!

  4. Suss 1 oktober, 2009 den 16:18 #

    Du är underbart vacker precis som du är…Skriv vad du tycker å tänker offentligt istället fega jävel *morr* Hoppas att du snart blir frisk hjärtat *kram kram *

  5. Therese 1 oktober, 2009 den 16:31 #

    Haha,ursäkta att jag skrattar, men vilken tönt… gissa hur nöjd den personen är med sig själv egentligen? Love you just as you are! Det är ju du som är du:) kram

  6. huskatten 1 oktober, 2009 den 16:48 #

    Det e nog den personen som ska banta eller.. kram

  7. zara 1 oktober, 2009 den 17:38 #

    Hej!
    alla frågor angående mina smycken tar jag gärna emot till min mail 🙂

  8. H A I D I J A K O B S S O N 1 oktober, 2009 den 18:28 #

    *SV:* jo köp silver/vit.. guld är onödig 😛

  9. We See 1 oktober, 2009 den 18:38 #

    Usch, patetiska människor det finns. Pinsamt.

    Hoppas din dag varit kanon iallafall, anonyma töntar är det bara att skita i =)

  10. Sara Li 1 oktober, 2009 den 19:02 #

    Hej!

    Angående smyckesfrågor hos Zara så mailar du henne. Hennes mail står någonstans på smyckessidan.

    Ha det bra!

  11. misstigerchic 1 oktober, 2009 den 19:12 #

    Tragiska jävla usla människa,en sån människam år så jävla dåligt i sig själv o måste klanka ner opå andra…..bry dig inte gumman,du är vacker !!!! Puss

  12. Sara 1 oktober, 2009 den 20:51 #

    Jag vet inte ens vad jag ska skriva… Vilket folk det finns!

  13. Malin 1 oktober, 2009 den 21:04 #

    Suck… det finns så många idioter! Och denna var visst en fegis också! Suck!

  14. Evelina 1 oktober, 2009 den 21:19 #

    Mhä, människa!!!
    Hatar rent utsagt människor, folk som knappat vågar stå för sina egna åsikter!
    Så löjligt..

    Stark av dig att ”ta dig” förbi sjukdomen :/ Starka kramar!

  15. Therese 1 oktober, 2009 den 21:54 #

    Hej! Jag har inte heller sett hätta med röda kanter förut- dessutom hade den röda ringar runt vartannat hål så det var lätt att räkna efter – kanon! Det var Mood jag använde för slingorna. Färgen var någon annan. Garnier eller nåt. Men hättan låg i Mood-lådan.

  16. Annis 1 oktober, 2009 den 22:09 #

    Ehh.. what?! Vilken feg jäkla idiot *morr* Du är SÅ superfin hjärtat precis som du är och såna där kommentarer behöver du inte lyssna på! Älskar dig! Pusspuss ❤

  17. Fanny 1 oktober, 2009 den 22:23 #

    Say What!? Vad är det för nån jävla idiot som skriver så!??
    Synd om människan!!

    MAsssa kramar

  18. Anna 1 oktober, 2009 den 23:22 #

    Huga, finns många idioter på nätet som inte vågar säga vad de tycker under sitt riktiga namn, omoget är bara förnamnet.

    Jo, morotskaka är frutkansvärt gott, längtar tills jag har fått ”tummen ur” och bakat den 🙂 Trevlig helg på dig du också.

    Kram.

  19. Petra 1 oktober, 2009 den 23:28 #

    Ska man vräka ur sig såna ruttna kommentarer får man åtminstone stå för det. Typiskt att folk ska gömma sig bakom anonyma inlägg. Ta inte åt dig, det är inte värt det. Du är vacker som du är!

    puss

  20. Bella 2 oktober, 2009 den 00:15 #

    Men seriöst?? fy fan vad patetiskt och skriva en sådan kommentar, omoget som FAN!! tror du inte att de kan va någon av dom där två blonda bimbosarna du skrivit om då? dom e säkert kapabla och skriva en så onödig och feg kommentar.. btw hjärtat så behöver du ABSOLUT INTE BANTA. ❤ du e vacker

  21. Pia 2 oktober, 2009 den 09:27 #

    Men vilken hjärndöd o feg person! Du är ju hur fin som helst, kram Pia

  22. helenah 2 oktober, 2009 den 11:22 #

    Oavsett hur man ser ut så får folk stå ut med kommentarer. Är de inte ”för spinkiga” så är de ”för tjocka”. Herregud, så tragiskt att folk inte bara kan få vara nöjda med hur de är.
    De som trivs med hur de är, det är ju de som är de riktiga förebilderna! Jag tycker du är precis lagom! puss

  23. Angelica 2 oktober, 2009 den 15:21 #

    jag blir så arg på människor! Det är så lätt att häva ur sig saker & ting, men att tänka efter före verkar vara deras största problem. Jag vet precis vad du gått igenom, jag har vandrat den stigen jag med. Åt helvete med alla tanklösa idioter som inte kan stå för sina ord.
    Ta åt dig av alla fina kommentarer. Du är vacker!

    Angelica – en fotoblogg

  24. sissiliten 2 oktober, 2009 den 17:59 #

    Vännen….du är så otroligt fin som du är!!!
    Man känner själv hur man mår i sin kropp. Jag själv är hellre lite rundare i formerna än smal som en speta.

    Love you honey!!!

Kommentera

