KÖP OSS! KÖP OSS!

13 Okt

Jag hittade ett par nya vantar idag. Kassörskan frågade om jag inte skulle ha mössan också.
Jag har redan för många mössor. Jag har redan för många halsdukar. Jag har redan för många scarfar.
OCH jag har redan för många vantar.
Men ni förstår väl. Jag var TVUNGEN att ha de här. De är ju helt underbara. De skrek efter mig.
KÖP OSS – KÖP OSS!
Vem kan säga nej?

091012-Jag-och-mina-nya-vantar

7 svar to “KÖP OSS! KÖP OSS!”

  1. Sara 13 oktober, 2009 den 07:04 #

    Förstår att du inte kunde hålla dej! Inte alls konstigt. KRAM!

  2. misstigerchic 13 oktober, 2009 den 07:09 #

    Haha….FOKI !!!!!!!! Härmapa !!! Men söt är du o vantarna är döläckra !!!=) Yes i Likey !

    • CarroBarro 13 oktober, 2009 den 11:41 #

      Ehhh…. va? Foki? Jag vet att det finns en bloggare som heter så, men jag läser inte hennes blogg? Har hon likadana eller vadå?

  3. Mamma 13 oktober, 2009 den 08:35 #

    Jättefina! Men hur vore det om du slängde några som du inte använder så får alla plats?

  4. Anna 13 oktober, 2009 den 10:12 #

    Snygga vantar och de såg riktigt sköna ut. Själv måste jag inhandla både vantar och en halsduk inför vintern, har dock inte alls bestämt mig hur jag vill att de ska se ut.

  5. sissiliten 13 oktober, 2009 den 13:25 #

    Ha ha ja det står verkligen Carro på dom. Sååå söta på dina händer. Mina saker vi beställde igår kom idag. Wiii

  6. Annis 13 oktober, 2009 den 20:26 #

    Jättefina! :o)

Kommentera

