Ny blogg?

31 Jan

De senaste åren när jag har bloggat (jag började blogga 2001 eller 2002) har jag funderat på att skaffa egen domän men inte kommit längre till att fylla i allt och sen inte betala in.

Nu har jag i alla fall fått tummen ur – jag är nämligen trött på att inte kunna göra som jag vill med min blogg, att vara begränsad på bredden och färgsättning och allt sånt.

Så framöver kommer ni istället att hitta min blogg här (och jag säger till innan jag flyttar så att ni vet) – det kan dröja ett tag innan jag får till allting 😉

10 svar to “Ny blogg?”

  1. johanna 31 januari, 2011 den 14:11 #

    Oh ett eget domän, goodie =) Du får gärna lite Vloggar oxå gumman, det är skoj =) Puss!

  2. marica 31 januari, 2011 den 14:37 #

    KUL! Jag kommer fortsätta följa dej!!! KRAM

  3. Jennica 31 januari, 2011 den 16:43 #

    Härligt!! Tankarna har funnits att starta upp en blogg…men jag tror att jag skulle fastna alltför mycket framför den…som ungefär just nu…nu ska jag fila på mitt nya pass till fredagens dans…jag ska städa upp resväskan från trippen i helgen. Och kläderna ska läggas tillbaka på sin plats och inte bara hällas ur i soffan ; ) Jag ska städa upp…det är så mycket jag ska…och ändå sitter jag framför din blogg =) =) Och 18:00 ska jag på middag med mitt jobb…hahaha GE MIG ETT PAR TIMMAR TILL!!
    Nike helgen var helt underbar!! En massa träningskläder, en massa inspiration till mina pass! Markus passade på att umgås med sina vänner så det var en perfekt helg! Varit ledig idag med, njutit av fotvård och bara tagit det lugnt. Nepp nu måste jag ta tag i hemmet…Ha en underbar måndags kväll! KRAM HJÄRTAT!!

    • Camla 31 januari, 2011 den 17:21 #

      jag behöver din adress Jennca

  4. Camla 31 januari, 2011 den 17:20 #

    JenncaJävel 😉 Ge mig din adress =)

  5. Malin 31 januari, 2011 den 17:37 #

    Åh vad spännande!!

  6. Åsa 1 februari, 2011 den 08:53 #

    ser fram emot o se hur den ser ut 🙂

Kommentera

