Det är ingen hemlighet.

21 Nov

15 svar to “Det är ingen hemlighet.”

  1. Mamma 21 november, 2010 den 23:03 #

    Åh, Konstigt, vilken vill du ha av mams och vilken köper du själv?Vi får gå och fixa detta ihop.puss

  2. Bella 21 november, 2010 den 23:17 #

    det lila e finast 😉 och båda e supersköna i kvalitén 😉 I know haha 😛

  3. johanna 22 november, 2010 den 09:16 #

    Jag har INTE fått en bil av min pappa ?!? Vilken bil då? Om du menar Forden/kombin så var den köpt för en del av MIN del av arvet från mamma

    • Aha, men du sa att du fick den? Och TV och resor och så 😉 Du har också varit bortskämd hjärtat 😉 Och det är ingenting att skämmas för, vi ska vara glada att vi har/haft världens bästa människor i våra liv! ❤ Puss

      • johanna 22 november, 2010 den 11:34 #

        Ja,han hade varit o köpt den ja,men för mina pengar. Resor nej, dom har jag betalat själv men tv:n fick jag ..I födelsedagspresent.haha! Puss!

      • Då har jag missuppfattat det, det lät som att du fått en hel massa, du sa att du tyckte han skämde bort dig? Puss

  4. johanna 22 november, 2010 den 12:43 #

    Ja,jag har fått en massa och ja,han har skämt bort mig då…..men resorna och bilen har jag betalt med egna pengar….Puss!

  5. Nadja 22 november, 2010 den 13:15 #

    De har 50% där nu …(om du handlar nåt litet så får du typ en check.. och sen kan du handla mer) ..very good..

  6. Annis 23 november, 2010 den 17:25 #

    Hemtex is da shit!!!:D

Kommentera

