Meningar som bygger en berättelse

16 Nov

5 svar to “Meningar som bygger en berättelse”

  1. Bunny 16 november, 2010 den 12:02 #

    Åh va jag känner igen mig… 😦

    Kram ❤

  2. Terése 16 november, 2010 den 12:15 #

    Oj, jag känner inte igen mig här på din blogg! Men fin är den 🙂
    Ja du, jag förstår din känsla. Skriva dagbok är nog inte fel.
    Ha det bra
    Kram

  3. Bella 16 november, 2010 den 13:14 #

    förstår precis vad du menar gumman ❤

  4. Åsa 16 november, 2010 den 13:22 #

    ja känner igen mig i de där.. saknaden, något som fattas och människor man saknar som funnits…
    kan vara bra att skriva dagbok för att få ut sig allt..
    krama

  5. johanna 16 november, 2010 den 20:21 #

    Hey hey….känner igen det där sååå väl! Jag är så less på att höra av mig till folk som aldrig hör av sig så jag skiter i det..då är dom inga riktiga vänner…sen säger jag inte att man ska prata varje dag…..men nä, jag har annat att lägga min energi på,,puss!

Kommentera

