Visiting Day

16 Nov

Dagen har passerat i ett knyck!
Suss och lilla Alex kom hit vid lunch och efter att ha gett båda hjärtana lite mat i kistan så styrde vi kosan ner till Skövde Centrum.
Bibliotket, Rådhuset och Commerce fick sig ett besök innan vi begav oss tillbaka hem till mig & P igen.

Jättemysig dag med en dösöt liten prins ♥ och hans mamma!
TACK vännen för erat besök – hur mysigt som helst!
Men nästa gång dyker jag och älskling upp hos er istället! 😉


Suss med sin lilla prins ♥

13 svar to “Visiting Day”

  1. Petra 16 november, 2010 den 20:53 #

    Vilken liten sötnos! Och fina mamman så klart.

    kram

  2. Wysteriia 16 november, 2010 den 20:58 #

    Svar: jag var lite orolig att folk skulle tycka jag var töntig som är 26 (nu var det så illa så jag fick lov fundera över hur gammal jag är också..25? 26? 25? 26? hahaha) och ska gå o se Harry Potter! ;P

  3. kebne 16 november, 2010 den 21:20 #

    men guu va sööt baby! ❤

  4. Suss 16 november, 2010 den 21:42 #

    JAg vet å han är min hahah 😉 Han är en riktigt liten solstråle…Me löööv joooo baby, tack för idag ❤ ❤ ❤

  5. Elin 16 november, 2010 den 22:21 #

    Men sicken sötnöt!

  6. Anna-KArin 16 november, 2010 den 23:27 #

    Supper snyggt! Hoppas du har det bra nu! Sitter på jobbet och går av i morgon bitti.
    Kram

  7. Bara Sara 17 november, 2010 den 08:02 #

    Vilka otroliga ögon, sockersöt! Och fina Suss!

    Kram

    • Suss 17 november, 2010 den 09:27 #

      Tack Sara, vad synd att vi inte hann träffas, men vi får träffas nästa gång =) kram kram

  8. Åsa 17 november, 2010 den 08:38 #

    vilken sötnos 🙂 härligt o mysa me bebisar 🙂

  9. Emilia 17 november, 2010 den 17:54 #

    Vad fint det har blivit här 🙂
    Krmakram

  10. theresan 17 november, 2010 den 20:57 #

    Vad mysigt!:) Och du är som vanligt grym på att fota bebisar!!:)

    Du, har du lust att bidra med lite tips om Bangkok? Vi tänkte ju ev flyga dit upp några dagar under resan. Mest för att shoppa. Sen kan säkert någon sevärdhet vara trevligt med:)

    Bangkok är ju så STORT. Kan du ge oss en liten fingervisning om vad som är lagom för en kortare visit! Stor kram

Kommentera

