My Notebook.

14 Okt

7 svar to “My Notebook.”

  1. DrAnnika 14 oktober, 2010 den 18:41 #

    Låter som en bra dag – och mysigt med fika!
    Jag är en av de där tråkisarna som alltid läser din blogg, men som är dålig på att kommentera. Vanligtvis brukar jag beundra de fantastiska bilderna!!
    Ikväll blir det pluggande för mig, eventuellt häller jag i mig en och annan kopp kaffe också ;)Saknar Rådhuscaféet när jag läste ditt förra inlägg!!
    *stor kram*

  2. Lotta 14 oktober, 2010 den 19:04 #

    Jag ska lägga på vinterdäck på bilarna tillsammans med kärleken imorgon och ladda inför helgens arbete…

  3. Anna-Karin 14 oktober, 2010 den 19:11 #

    Ska jobba i natt så jag ska snart åka. Ska kolla mitt schema men jag tror jag är ledig onsdag torsdag så någon av de dagarna på förmiddagen kanske?
    Kram

  4. Emma 14 oktober, 2010 den 19:33 #

    Blir nästan lite avis på studentlivet, är ju så kul att läsa! 🙂 (Jag är inte ironisk om nån undrar) Jag jobbar heela långa helgen.. Tjoho.. (Nu var jag ironisk dock 😉 Kram kram

  5. Bokmalen 14 oktober, 2010 den 19:38 #

    Kan trösta dig med att det INTE är nåt tjockt snötäcke här, än i alla fall. Det snöade + stormade ”dasslock” idag men på eftermiddagen klarnade det upp å då blev det bara slask av den snön som kom.
    Undrar dock om det finns risk för isbana imorgonbitti om det blir minusgrader inatt!???
    Marcus byter just nu till vinterdäck på cykeln. Han jobbar ju natt så det blir sen kväll å tidig morgon han cyklar.
    Kramen, Maria

  6. Malin 14 oktober, 2010 den 20:22 #

    Vi ska ha en superlugn helg. Vi har haft mycket kul inbokat, men denna helgen är det inget. Och det kan också vara helt underbart!
    Kramar

  7. Åsa 15 oktober, 2010 den 07:54 #

    cool present din man fick 🙂
    måste tvätta min vinterjacka.. borde städa men får se va man hittar på 🙂
    vi har inge snö kvar här i Luleå.. sköönt.. men kallt.. brr
    krama

Kommentera

