iPhone eller inte iPhone?

14 Okt

14 svar to “iPhone eller inte iPhone?”

  1. Bunny 14 oktober, 2010 den 19:48 #

    Ser inte vad du skriver på bilden från mobilen, men jag ser rubriken…

    INTE säger jag!! Fy fan, vilka problem jag har haft med dem… Hata Apple säger jag bara!

    Puss ❤

  2. johanna 14 oktober, 2010 den 20:12 #

    Många älskar sin iPhone men lika många spyr galla över den oxå,det är en smaksak som allt annat =)Puss!

  3. Malin 14 oktober, 2010 den 20:20 #

    Jag tycker jättemycket om min iPhone. Dock är det inte alltid lätt att skriva sms. Man behöver vänja sig vi iPhones tangentbord. 🙂 Men jag är supernöjd. 🙂 Hoppas du får tag i en mobil du gillar!
    Kramar

  4. Wysteriia 14 oktober, 2010 den 20:35 #

    Jag tänkte nog satsa på en iphone när min nokia väl ger upp sen 🙂 Främst eftersom jag surfar ganska mkt med telefonen också när jag har tråkigt 😛

  5. Helenah 14 oktober, 2010 den 20:47 #

    Jag har en Sony Ericsson Xperia X10 mini pro och den är ett helvete. Mycket som inte funkar..morr. Kul att lägga över 3500 på det. Nej. Så jag undrar vad som hänt med SE. Var också jättenöjd förut?

  6. Wysteriia 14 oktober, 2010 den 21:12 #

    Jag hoppas det…:P Får hoppas det är uppskattat så man inte slitet med allt i onödan…HAHA ;D

  7. Jennie 14 oktober, 2010 den 21:16 #

    Iphone!!! Bästa köpet:) morsan har en sån somdu fast röd och han håller på att bli galen på den… Kram

  8. Emma 14 oktober, 2010 den 21:16 #

    Jag valde mellan iphone och Sony Ericsons Experia (X10) och tog X10.. Jättenöjd! 🙂

  9. Ida- Blivande mamma till pärlan. 14 oktober, 2010 den 21:41 #

    Vi valde Iphone =)

  10. Gaymasen 15 oktober, 2010 den 00:28 #

    Köpte en iphone4 i somras och jag är helnöjd. Har aldrig velat ha en Iphone men nu när jag har en – luuurve it.

    Och ja precis! Haha. Bor i Skövde numera, det stämmer. Flyttade hit i somras pga. studier. 🙂

  11. Lotta 15 oktober, 2010 den 08:27 #

    Jag har ingen erfarenhet av Sation, men jag älskar min iphone! SE’s gamla T9-funktion var något jag saknade i början när jag skrev sms, men apple har en egen variant som är helt okej. Sen var det ju lite ovant att skriva med ”vanligt” tangentbord, men det vänjer man sig vid. Batteritiden är ju inte som på en vanlig telefon heller, jag laddar min varje kväll. Det kan ju iof bero på att jag älskar att surfa, blogga och spela på min 😉
    P&K

  12. sissiliten 16 oktober, 2010 den 07:41 #

    Jag hade ju oxå den där skittelefonen först men ångrade mej så fort jag fick hem den typ.
    Sen köpte jag ju ainon o blev jättenöjd. Men eftersom mitt abonnemang gick ut så hade jag möjlighet att förlänga o skaffade min älskade iphone. Kommer aldrig nånsin kunna byta tillbaka till en vanlig telefon.

    I love iphone ❤

  13. theresan 16 oktober, 2010 den 12:30 #

    Jag köpte ju ny för ett tag sedan. Samsung galaxy-S. Den är bra, men faktum är att iPhonen har snyggare och fler applikationer… vilket känns som en av anledningarna till att man köper en liknande telefon (Det är inte för att ha en telefon som är smidig att ringa med iaf…;) Plus att jag upplever att min har dålig batterikapacitet, men det kan bero på handhavandefel;)

    Jag kommer köpa en iPhone nästa vända tror jag. Mattias har iPhone 4 (och hade 3:an innan)- han är supernöjd.

    kram och lycka till (du är värd en ny nalle;)

  14. Jennica 16 oktober, 2010 den 20:55 #

    Jag bara ääääääälskar min IPhone….som alla nya mobiler tog det ett litet tag att lära sig den…men jag har aldrig haft så här mycket känslor för en mobil som jag har för denna!!! Löööööve it!!!

Kommentera

