Bloggpunktse

25 Mar

7 svar to “Bloggpunktse”

  1. johanna 25 mars, 2010 den 09:37 #

    håller helt med, känns bara jobbigt och omständigt!
    hoppas du mår bra! massa kramar

  2. Sara 25 mars, 2010 den 10:06 #

    Jag vet hur du menar, koderna är inte kul men jag tycker det funkar ganska bra ändå. =)
    KRAM!
    pssst.. hoppas, hoppas vi kan ses snart! Hur jobbar du?

  3. Ida & Revo♥ 25 mars, 2010 den 11:00 #

    Aha därför du inte kommenterar hos oss =(

  4. bella 25 mars, 2010 den 11:28 #

    visst e det något som är oerhört onödigt tycker ja. Men ja menar har man ändå suttit o kommenterat så vad gör några få ord extra egentligen. Min åsikt. have a nice day puss

  5. Johanna 25 mars, 2010 den 13:42 #

    Jaaaaa I know ! Det är helt värdelöst och jobbigt !! Varför lixom? Men ja,jag kan nog hålla med Bella där,har aldrig tänkt p ådet så,hehe…Puss

  6. Tobias 25 mars, 2010 den 15:52 #

    jag loggar in på min blogg på blogg.se så jag slipper det där ;D

  7. marica 25 mars, 2010 den 18:41 #

    Är det så på min oxå? Kramar

Kommentera

