..

23 Mar

 

Tack alla söta för era omtankar.

Men jag orkar fortfarande inte.

Bloggdöd?

 

9 svar to “..”

  1. Wysteriia 24 mars, 2010 den 00:16 #

    *skickar en kram*

  2. Johanna 24 mars, 2010 den 06:59 #

    Alltså jag har skickat sms,har skrivit på Fejjan men aldrig jag får svar =( Det är inget kul !

    Hoppas att du mår bättre snart,jag har ju ingen aning vad som pågår..du mådde bra för nån dag sen=( Puss

  3. Anna-Karin 24 mars, 2010 den 09:02 #

    Oj! Är du bara trött och lite ledsen att du inte kan vara kvar i thailand eller mår du dåligt? Ja vi ses väl på jobbet om du är frisk. Jag strulade till det med tiderna men vi springer nog på varann! Ska bli kul att se dig men håll dig på avstånd så att inte min blekhet bländar dig (hahaha)
    kram

  4. Therese 24 mars, 2010 den 09:23 #

    Hemkomstdepression?:( kramar och hoppas det snart känns bättre

  5. Åsa 24 mars, 2010 den 10:59 #

    du kommer igång snart.. måste ju komma över de faktum att du kommit tillbaka till ett trist Sverige utan värme och härliga stränder.. :/
    TAck för din kommentar i min blogg.. Salsa ska jag börja med nästa vecka.. ska bli spännande 🙂 känn efter vad som du skulle vilja göra och anmäl dig till nån kurs el liknande.. i Sthlm har de säkert ett större utbud än lilla Luleå..
    just idag känner jag mig glad och toppen.. solen skiner..

    jag hoppas att du känner dig bättre snart..
    *massor me kramar*

  6. Emilia 24 mars, 2010 den 11:09 #

    Nej, ingen bloggdöd!!
    Styrkekram till dig!!
    Kram

  7. Monica F 24 mars, 2010 den 20:20 #

    Man behöver inte alltid orka med att uppdatera andra! Ta hand om dig själv. Det är viktigast!

  8. Ida & Revo♥ 24 mars, 2010 den 20:46 #

    Kram på dig vännen

  9. bella 24 mars, 2010 den 22:40 #

    håller med dig, är oxå bloggdöd just nu.. ibland behöver man bara en liten paus ❤ puss på dej baby

Kommentera

