Snoret fryser till is.

31 Jan

Igår kväll när jag skulle åka hem från jobbet var det -23 grader ute.

MINUS TJUGOTRE!

GAH.
No wonder att man knappt kunde andas och att snoret i näsan frös till is bara under vägen till bilen. Haha.

9 svar to “Snoret fryser till is.”

  1. Susanne 31 januari, 2010 den 23:07 #

    …det var ju liksom lite meningen att man skulle tro det först så, va bra 😀

  2. Huskatten 31 januari, 2010 den 23:44 #

    Mamma berättade att när det var -40 grader slapp de gå 6 km till skolan när hon var liten.. alla temperaturer under det var de tvungna att lunka iväg.. så minus 23 är bara hälften av vad finnarna fick utstå 🙂

  3. Tobias 1 februari, 2010 den 01:46 #

    Long walk home!

    Tack 🙂 god natt Caroline!

  4. Jennifer 1 februari, 2010 den 04:22 #

    JAA verkligen!! Hatar anonyma skitungar som kommenterar!!

    jag säger bara en sak!! våga stå för sin åsikt!!

    nu ska ja krypa nerj, Godnattt girl!!

  5. a home far away 1 februari, 2010 den 08:03 #

    Hjälp så kallt, burr! Men det blir fina foton:)

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

  6. Art By Tina 1 februari, 2010 den 09:51 #

    Fy fy fy. I lördags kväll hade vi -24. Brrrrrrr!

  7. Victor 1 februari, 2010 den 11:12 #

    den känslan är inte att leka med :O

  8. Susanne ♥ 1 februari, 2010 den 15:04 #

    haha…ja tydligen 😀

  9. Sara 1 februari, 2010 den 16:00 #

    Vet inte ens vad jag ska kommentera längre.. Det är nog mitt problem. Du at underbara kort men jag känner att jag bara tjatar om det :p
    Kände mej lite nere igår så det var nog min främsta anledning till att vara tyst.
    Är du ledig på dagen ngn dag denna veckan? Fika på Rådhuset? KRAM!

Kommentera

