Svartvit Fototävling

31 Jan

Jag är med och tävlar i en fototävling där temat är svartvitt.
Jag tycker att det här fotot är otroligt vackert som svartvitt och lyfter fram glansen i istapparna!
Tävlingen hittar ni HÄR.

11 svar to “Svartvit Fototävling”

  1. Caroline 31 januari, 2010 den 21:03 #

    haha, ja lenilorac låter också coolt! 😀

    bilden är riktigt fin, lite annolunda med mörker mot istappar. annars brukar det vara vitt och glänsande!

  2. Susanne 31 januari, 2010 den 22:21 #

    Kul att du är med och tävlar!

  3. Åsa Luleå 31 januari, 2010 den 23:02 #

    så vacker bild.. om du inte vinner blir ja förvånad 🙂
    krama

  4. Huskatten 31 januari, 2010 den 23:02 #

    den bilden var jäkligt snygg, skulle kunna tänka mej att ha den som en tavla.. att du inte förstorar dina verk?

  5. mikael o 31 januari, 2010 den 23:35 #

    fin bild får jag säga

  6. stefan 1 februari, 2010 den 12:02 #

    håller med.istappar i foton med rätt omgivning och färger kan ju bli fantastiskt fina-som det här..

  7. Caroline 1 februari, 2010 den 23:10 #

    vilken fin bild!

  8. Alexandra, KAKHUSET ♥ 2 februari, 2010 den 17:15 #

    gu så vackert!

    Sv; Jag befinner mig i Sveige just nu, mattias är kvar i Australien 😀 Vädret är tydligen superduperhett! 😀 Heheh. Jag åker tillbaka nu i mitten på februari 🙂 ♥

  9. Linda 2 februari, 2010 den 20:26 #

    Ah snygg bild men istapparna såg inte verkliga ut,lite för photoshoppade kanske?vet ej men de passar inet in i den dystra bilden.eller så är hörnet på huset ditlagt eller photoshoppat hm genomskinligt på några ställen,hm ngt konstigt var det med denna bilden..

    • Det enda jag har gjort med fotot är att göra det svartvitt. Ingenting annat. Huset finns utanför Skövde och istapparna har jag väl en sisådär 20 kort på men det där var det jag gillar mest. Solen ligger på bakom husknuten och därför ser det mörkt ut runt omkring och istapparna lyser. Konstverk kanske? 😉

Kommentera

