Salati Mozarella di Spidergirl.

30 Nov

 

God morgon på er! Eller rättare sagt god eftermiddag – för morgonen har passerat för längesen.

Jag har dock käkat frukost rätt nyligen och låg kvar i sängen länge. Jag har varit jättetrött senaste tiden. Inte nog med att jag låg däckad i influensa, jag är fortfarande helt slut i kroppen, helt håglös och utan någon speciell energi.
Är det någon där ute som ligger på lut på något riktigt bra tips på vad man kan göra för att bli pigg (förutom att gå ut och gå promenader) så får ni gärna dela med er!
Till råga på allt så fryser jag ständigt nästan. Frossar och huttrar. Men jag är inte sjuk. Jag mår OK.

Nu väntar jag på att Vårdcentralen ska ringa upp. Beräknas ringa vid 13.40. Det är om 3 minuter.

Kram så länge!

5 svar to “Salati Mozarella di Spidergirl.”

  1. Bunny 30 november, 2009 den 15:35 #

    Gott det ser ut!!

    Puss ❤

  2. jennifer 30 november, 2009 den 18:42 #

    oh vad gott 😀

  3. Julia - Älska utmaningen! 30 november, 2009 den 19:07 #

    Va gött me sallad, aldrig fel ju!!! Movitotal är ett kosttillskott som fungerar för de flesta som ja pratat med =) Värt att prova iaf!
    KRAM!

  4. marica 30 november, 2009 den 21:14 #

    Gottigt!
    Jag gillar inte mosarella dessvärre.. men fetaost är gott 🙂
    Sallad låter nyttigare än chips 😉 som jag just nu knaprar på… :/
    Kram

Kommentera

