Folk som prasslar med påsar under en biofilm?

25 Sep

Då var det lördag och helg!

Och på lördagar är det många som förgyller(?) sina kvällar med att gå på bio för att se härliga filmer med duktiga skådisar.
Och därmed kommer vi till dagens diskussionsämne!

BIOmörkret. Vad tycker ni om folk som sitter med prasslande påsar under en film, när man betalar 100 kronor för att få njuta av att se den på storbild?
Alternativt – Vad tycker ni om folk som lyser upp salongen med sina mobiler och inte ens kan låta dem vara i fred under filmens gång?

Trevlig lördag alla!
Jag ska käka frulle med Milla & Peter nu och sen ska Milla och jag ner till stan för att möta upp Annis och fika på Rådhuset!

5 svar to “Folk som prasslar med påsar under en biofilm?”

  1. Anna 25 september, 2010 den 09:54 #

    Prasslande med påsar, det brukar jag kunna filtrera bort och man har varit där själv när man åt sådana saker.. men vad jag verkligen ogillar är folk som sitter där med sina mobiltelefoner och donar, sånt kan göra mig riktigt irriterad. Går man på bio så får man fasiken stänga av telefonen och sätta den i väskan.

    Hoppas du får en trevlig helg 🙂

  2. marica 25 september, 2010 den 11:58 #

    Jag blir smått tokig på sånt! Igår var vi på teater (FAME) och det var likadant där + en som satt o hosta hela tiden… det kan man ju inte rå för men man kan ju sätta sig längst ut när det finns platser för det eller gå ut under värsta attacken… 🙂
    KramKram

  3. monica 25 september, 2010 den 12:01 #

    Prasslande av påsar tycker jag inte är så farligt. Däremot när de sitter och pratar (viskar högt) med varandra och kommenterar filmen precis HELA tiden…

  4. Helenah 25 september, 2010 den 14:51 #

    Håller med monica, det värsta är folk som inte kan hålla käften! Påsar och sånt får man räkna med! 🙂

  5. Åsa 25 september, 2010 den 16:10 #

    jättefiin bild på din kompis 🙂

    prasslande påsar är ok.. men när de ständigt ska kolla mobilen o småprata.. då blir man galen.. sist ja va på bio sa ja faktiskt ti tjejen som satt bredvid mig o kolla mobilen.. så irriterande..
    krama

Lämna en kommentar