En riktig höstidyll.

25 Sep

Igår fotade jag en riktig svensk höstidyll. Eftermiddagssolen visade sig från sin bästa sida när jag kom ut från sjukhuset och jag tog med älskling ut på en sväng i bilen för att fota.

Som vanligt måste ni klicka på fotot för att se det i hela sin charm 😉

Jag gillar hösten i år, fast att vädret är som det är idag – dimmigt och fuktigt och det värsta regnet, klibbigt och småspikigt.

Jag myser för fullt i Camillas sällskap, som är våran inneboende i helgen och vi har haft en dag på stan  med Annis och jag har shoppat lite.
Sprang på en snygg grön jacka som skrek mitt namn och dessutom sprang jag sen in i en butik där både handskar och scarf skrek mitt namn de också. Konstigt va?
Men när något skriker på en att de vill följa med hem kan man ju inte säga nej? 😉

8 svar to “En riktig höstidyll.”

  1. Bokmalen 25 september, 2010 den 16:45 #

    Vackert!! Nej, inte kan man säga nej, då inte!! 😉
    Kramen, Maria

  2. Jennica 25 september, 2010 den 16:48 #

    Man säger aldrig nej till hysteriskt skrikande saker som vill följa med hem!! Jag älskar alla mysiga kläder jag får krypa i…jag älskar alla ljus jag får tända och dricka varm dryck medans jag får en suddig blick när jag stirrar på lågorna…
    Hösten är speciell….jag både älskar den mer vissa år och vissa år mindre…

  3. Nathalie 25 september, 2010 den 16:49 #

    Jättevacker bild!:)

  4. Susanne 25 september, 2010 den 17:27 #

    Svar: Ja visst är den fin, min egen lilla flugsvamp-sadel 🙂

    Härlig bild!

  5. theresan 25 september, 2010 den 18:43 #

    Nej, det är bara att ge upp och ta med dom hem;) Fint foto! Hittade ett erbjudande som kanske kan passa dig? http://www.lookfantastic.com/sale/women/hair/joico-k-pak-reconstruct-value-duo.html?saleref=SALE-2
    Puss o kram

  6. Mamma 25 september, 2010 den 21:36 #

    Ja du lilla vännen du har väl inga vantar och halsduk förut eller?

  7. Emilia 26 september, 2010 den 09:42 #

    Nej då kan man bara inte säga nej 😉

    Underbar bild 🙂

    Sv: Då får vi prova Hägen glass också, tack för tipset!!

    Kramkram

  8. marica 26 september, 2010 den 11:25 #

    Å tänk om jag kunde springa på kläder inför nästa helgs dop som bara skriker mitt namn… jag hittar inget jag vill ha… eller jo men inget som passar… Surar lite 😉
    KramKramKram

Kommentera

