AJKEJA. IKEA alltså.

31 Okt

16 svar to “AJKEJA. IKEA alltså.”

  1. camla 31 oktober, 2010 den 19:13 #

    jag ska oxå åka till IKEA snart och handle en masse =)) ska ju oxå göra en fotovägg =)) Funderar på samma badrumsskåp, men är det inte spegel hela vägen???

    • Nä, det är bara halva! Man kan inte sätta dit en annan heller, bara en skena…. hade jag betalt det och tagit med det när jag flyttar hade jag köpt något bättre 🙂 Pöss

      • camla 31 oktober, 2010 den 19:24 #

        hmm det var ju lite konstigt, men iofs bra för nyfikna gäster, då ser de ju rätt in och slipper rota =) man kan ju tex ha en fin parfym eller nåt på sidan, men himla konstigt att det bara är en…. jasså, var det mamma som betalde?? vet du vad det kostade då, även om det inte var du som betalde?? hihi

      • Vilket kostade vad? Skåpet? 195 kronor? Jag betalade allting? Men vilket menar du? =) Puss

      • Camla 31 oktober, 2010 den 19:37 #

        ja skåpet, du skrev ju ”hade jag betalt det” eller blev det någon slags meningsbyggnadssyftningsfel??
        och duuuu en liiiiten fråga… du är inte intresserad av sälja bokhyllan i datorrummet?? ;))

      • Nääää det skrev jag väl inte?! Haha 😀 Ser det inte nånstans? =)

        Nääääääääääää den gillar jag! Men den finns väl på IKEA? =) Vit Expedit? =)
        Puss

    • Camla 1 november, 2010 den 14:58 #

      hade jag betalt det och tagit med det när jag flyttar hade jag köpt något bättre

      så skrev du ju….

  2. Anna-Karin 31 oktober, 2010 den 19:28 #

    Vad fint det blev!
    kram

  3. Annis2 31 oktober, 2010 den 20:26 #

    Så fint du fixar! Ses snart:-))

  4. Petra 31 oktober, 2010 den 20:45 #

    Vad fint ni får det!

    kram

  5. Jennica 31 oktober, 2010 den 21:53 #

    Det ser superhärligt ut!! Måste komma upp och se hur ni har det!!

  6. Mamma 31 oktober, 2010 den 22:36 #

    Blev jättefint, tyckte sambon detsamma?

  7. Bella 31 oktober, 2010 den 22:48 #

    alltid skoj med shopping =) hihi

  8. Anna 1 november, 2010 den 12:34 #

    åå. jag var ute efter sådana svarta lådor till hyllan i mitt gästrum men de hade inga svarta kvar på hela varuhuset i sundsvall :S

Kommentera

