Jag har hittat ett nytt jobb.

16 Jan

 

 

 

 

Jag har eventuellt hittat ett nytt jobb.

 

 

 

Istappslukerska.

 

 

 

 

Någon som vill anställa mig? *S*

11 svar to “Jag har hittat ett nytt jobb.”

  1. Tobias 16 januari, 2010 den 00:49 #

    Absolut inget negativt 😀

  2. Tobias 16 januari, 2010 den 00:59 #

    nej det kan jag inte 😀 men vill lära mig 😉 kan du?

  3. Tobias 16 januari, 2010 den 01:16 #

    Där ser man 😀 nice

  4. EeeRr! 16 januari, 2010 den 09:12 #

    Hej! Såg att du hade kommenterat på KissKissies blogg om att hon inte skulle få sola på lääänge efter operationen? Dock är det bara ärren som inte får komma in i solljuset, men det går att bota med lite kirurgtejp (:

  5. Carrou and the Birdc 16 januari, 2010 den 09:24 #

    Sv: Tack detsamma! Härlig bild 😀
    Läste att du jobbar som sjuksköterska, själv läser jag till det fast har uppehåll/sjukskriven :/ Kram

  6. marica 16 januari, 2010 den 15:25 #

    Ha ha ja kanske kan du tjäna storkovan på det… jobbigt bara de år som det inte kommer så mycket snö och is men vem vet kanske är så här våra vintrar ser ut framöver 🙂
    Härlig bild tokstolla 😉

  7. Milla 18 januari, 2010 den 21:17 #

    MEN DU HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

  8. pernilla 18 januari, 2010 den 22:22 #

    ver du vad som hade gjort min dag underbarare? om du tappat ner istappen i halsen hihih hahaha

    det var allt från mig/ett-paow-fan ofc ( om ni tanter vet vad det betyder hihih)

    pernilla//

  9. sissiliten 19 januari, 2010 den 07:35 #

    He he cook bild. Jag måste komma igång med mitt fotande igen snart. beställde ju en blixt den 2 jan men har inte fått den än:-( Mailade härrom dagen utan svar så jag ska ringa idag…….dumma dom 😦

  10. Susanne 19 januari, 2010 den 09:13 #

    haha…tokfia, men om man gör det riktigt lååångsamt så kanske den hinner smälta 😀

Kommentera

