Bröllop

15 Jan

Bröllop är något magiskt. Något som två personer delar med varandra. Och med alla andra.

Något intimt, något vackert. Något fantastiskt.

Alla gör sina bröllop på olika sätt. Det ena sättet behöver inte vara bättre än det andra. Alla har vi våra olika önskemål.

Jag fick den här länken av min goa killkompis Frasse för ett bra tag sen (tror det var någon gång i somras). Och jag älskar den. Jag ler med hela fejset och dessutom älskar jag Chris Brown låt.

Har ni sett den? Vad tycker ni? 🙂

16 svar to “Bröllop”

  1. Julia - Älska utmaningen! 15 januari, 2010 den 14:41 #

    Den är helt klockren!!!! När jag gifter mig vill jag gå in som vanligt men ha det ungefär som dom vid utgång 🙂

  2. monica 15 januari, 2010 den 15:14 #

    tycker den är grym!!

  3. Alexandraida 15 januari, 2010 den 15:26 #

    Hahah skit häftigt haha så skall mitt bröllop se ut =D

  4. Suss 15 januari, 2010 den 17:13 #

    Gud vad underbar, tårarna kom på mig…Hur ljuvligt som helst =) Nu blev jag glad 😉 Kram kram

  5. Linda 15 januari, 2010 den 18:29 #

    Ja trodde inte att jag skulle gilla London så mycket som jag gjorde, men det var ju helt fantastiskt!
    Ja, jag vet Boots e grymt! Är det superbilligt med Boots No7 i Thailand då tro????
    Hm då kanske du vill göra mig en liiiiten tjänst,hihi…=)

  6. marica 15 januari, 2010 den 19:37 #

    Bröllop ja 🙂 5 juni blir det vi gifter oss! *Kram*

  7. Papsen 15 januari, 2010 den 21:23 #

    Sicka coola typer. Mer sådant här för å göra saker å ting roligare.

  8. Millah 15 januari, 2010 den 21:47 #

    Åh fusk vill också ha ett par sånna 😦

  9. Malin 15 januari, 2010 den 23:40 #

    Hej!
    Vill bara önska dig en underbar helg! 🙂
    Kram

  10. Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN 16 januari, 2010 den 00:43 #

    Å nu har jag sett den, å va roligt härligt annorlunda verkligen inspirerande…log genom hela 🙂
    sv: Tack så jättemycket 🙂
    Kram

  11. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 16 januari, 2010 den 00:44 #

    vad gillar du för typ av böcker?

  12. Therese 16 januari, 2010 den 00:45 #

    Den är SÅ cool. Lipar när man ser den för man blir så glad.

  13. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 16 januari, 2010 den 00:45 #

    idag har jag jobbat 8-18, sen blev det bara god mat och nån öl..för mycket nu ikväll..haha
    resten av helgen kommer jag nog bara försöka koppla av..inte tänka för mycket.

  14. Muuki 16 januari, 2010 den 05:44 #

    den e verkligen speciell 😀

  15. Åsa Luleå 18 januari, 2010 den 21:07 #

    gu va häftigt 🙂 kul när några gör lite annorlunda på bröllop.. fick rysningar när bruden kom in.. hihi..
    krama

  16. Frasse 19 januari, 2010 den 00:50 #

    Mäh..! Du får ju inte springa runt och säga att jag ger dig länkar till bröllopsklipp! Du måste fått den från någon annan! 😉

Kommentera

