Önskningar som går i uppfyllelse

18 Dec

Jag har varit vaken sen 9-tiden.
Har hunnit med att slänga in en hög med tvätt, duscha och pyssla lite här hemma, tömma resväskan m.m. Annars (om jag känner mig själv rätt) så kan det dröja några veckor innan jag packar upp. Det är ju såååå tråkigt, eller hur?!

Nu ska jag knata ner på stan och möta upp lite vänner för fikamys och babbel.
Ska bli mysigt! Kanske träffar på några av er ”där nere” – befinner oss (som alltid) på Rådhusfiket.

Har eran vecka fått ett bra ”avslut” inför helgen?

Kul att ännu fler läsare hittat in hit till min blogg!
Alla är välkomna! Är det något speciellt ni ”nykomlingar” vill läsa om? Tjoa till så ska jag uppfylla era önskningar så mycket jag kan *blink*

9 svar to “Önskningar som går i uppfyllelse”

  1. Jessica 18 december, 2009 den 15:11 #

    Hej

    Jag tycker om att fota och du är ju superduktig, kan du inte lära ut lite småtips? 🙂

  2. Sara 18 december, 2009 den 15:27 #

    Håller med Jessica! 😉

  3. marica 18 december, 2009 den 16:13 #

    Hoppas du har en lång o mysig fikastund idag nu!
    Jag inväntar massage, ska bli underbart!
    Din blogg är bara så kul och bra och inpirerande så jag följer den flera ggr om dagen!
    Det där med att packa upp, jag är tvärtom, tvättar o packar helst upp innan vi kommit hem 😉
    KRAM

  4. Fru Inredning- Kristina 18 december, 2009 den 16:23 #

    Ser att du oxå är tillbaka nu, vilka fina bilder och vad roligt ni verkar ha haft:)Vi hade oxå supervarmt så nu känns Sverige riktigt kallt.

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

  5. Alexandraida 18 december, 2009 den 17:27 #

    Välkommen hem =)
    Kramiz

  6. Elin [ n e v n a r i e n ] igen 18 december, 2009 den 17:39 #

    sv: Dalvik heter de och ja det är den backen jag kör 😉 Var livrädd idag kan jag lova… krypkörde hela vägen ner torts att bilarna hopade sig bakom mig 😛

  7. sissiliten 18 december, 2009 den 18:09 #

    Tack för fika-sällskapet idag:-)

  8. Anna 18 december, 2009 den 19:13 #

    Jag är också usel på att packa upp om jag inte gör det direkt jag kommer hem. Hoppas du får en fin helg.

  9. monica 18 december, 2009 den 22:13 #

    skönt att va hemma till snölandet?? Mysigt! Jag laddar för en jobbhelg med nätter i nästa vecka! HUr jobbar du nu i helgerna?

Kommentera

