Förfryser häcken!

18 Dec

Vilken tur att jag tog på mig vantarna inför stunden på stan, annars hade jag nog inte haft några fingrar kvar vid det här laget!

Miiii gådd vad det är kallt ute?! Jag trodde att jag skulle förfrysa flera gånger (jaja, jag överdriver väl lite kanske) och var tvungen att kolla att rumpan satt kvar när jag kom in, för jag förfryste häcken!
Fodrade jeans vore något – kan någon ta patent på det?! 😉

9 svar to “Förfryser häcken!”

  1. Johanna 18 december, 2009 den 19:56 #

    Ja,det är snorkallt….min inglasning på balongen är helt frostad med is så jag ser inte ut på det håller,haha!

  2. Tobias 18 december, 2009 den 19:58 #

    Har inte köpt en jacka 🙂 blev ingen av dom, jag har ju redan jackor!

  3. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 18 december, 2009 den 20:13 #

    jag tror inte Kitty läser min blogg..och har ingen adress eller kontakt med henne heller så tror inte hon sett den.

    Men vore roligt att visa henne den.
    =)

  4. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 18 december, 2009 den 20:24 #

    ja jag har ju fotat med system- analog och sen digital sedan 95 så jag kan inte bara ha en kompakt..så det känns skönt att nu ha ett nytt hus på väg hem..även om det innebär en hel del avbetalning.
    Ska bli kul med en 50D nu efter 3 år med 400D.

  5. Millah 18 december, 2009 den 20:33 #

    Vad härligt att ni har det 🙂
    Här är det kallt som tusan urs 😦

    Haha kan du int, det är inge svårt 🙂
    Kram

  6. Neha 18 december, 2009 den 21:07 #

    Snygga vantar:D

  7. monica 18 december, 2009 den 22:14 #

    Termobyxor är skönt annars, borde finnas afterski nu när det är så kallt!

  8. Nina 19 december, 2009 den 01:36 #

    Ja gumman de tok kallt här med:( Men snön ligger fint:)kram

Kommentera

