Det här blir ett äventyr!

27 Sep

Det här blir ett äventyr!

Nu ska jag dricka upp min O’boy och sen knata ner till garaget. Jag ska bara lyckas hitta vilket det är. Jojo visade mig igår – men mitt minne är ju som hos en guldfisk 😉

Sen ska jag lyckas backa ut bilen utan att den andra backspegeln lossnar.

Och så ska jag köra till Ängelholm.
Oj oj oj. Det här blir spännande – undrar om jag hamnar i Malmö istället? 😉

Norr Carro. Norr. Norr. Norr. INTE SÖDER….

Det här ska nog gå bra! 🙂

12 svar to “Det här blir ett äventyr!”

  1. misstigerchic 27 september, 2009 den 12:42 #

    HIhi,hoppas att du hittade gumman !=) Tänkte ringa dig typ nu men du är nog framme ganska nu så då virrar jag bara till det för dig,haha!

    Ha en skojig stund nu!PUss

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:33 #

      Jag hittade!!! 😉

  2. marica 27 september, 2009 den 13:36 #

    Oooo hemligheter är kul 🙂

    Hoppas du hittar tjejen! Kram och kör lugnt!

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:33 #

      Jaaaaaaaaaa det är skoj! Jag har en nyfiken pojkvän och bästa vänner så jag ska hålla tyst lite till 😉

  3. Wysteriia 27 september, 2009 den 15:47 #

    Svar: Hehe ja det var själva faen vad svårt det ska vara att hitta centrum i en stad 😉 vi följde till och med skyltar men hittade ändå inte, hehe. nåja 😉

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:34 #

      Haha – jag håller med. Även om man har en karta är det inte alltid rätt att se. Jag tycker att man borde ringa in centrum på ALLA kartor så att man lätt hittar?! 😉

  4. Linda 27 september, 2009 den 16:58 #

    Värst vad du far…=)
    Hoppas helgen din har varit bra..

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:37 #

      Jag vill vara med om så mycket som möjligt i livet 😉 *skratt*

  5. Malin 27 september, 2009 den 16:59 #

    Hej Carro!
    Det gick ju jättebra! Du kom fram och visst var det en bra kurs! 🙂
    Malin

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:37 #

      Det var hur kul som helst!! 🙂

  6. MILLA 27 september, 2009 den 22:21 #

    Mitten Carro, MITTEN!!! 😉

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:44 #

      Jag har bara en kommentar till det där:

      HA HA HA HA HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! 😉

Kommentera

