– Fotografering med Emelie Ohlsson –

27 Sep

Jag kom fram välbehållen, i rätt bil, med backspegeln kvar och i tid! Det ni! 😉

Tidsoptimist som jag är kan man nästan alltid räkna med att jag kommer 5-10 minuter senare än vad ni bestämmer med mig *blink*

Men idag skulle jag ju på något riktigt skoj och det var det verkligen!
Mötte upp Emelie Ohlsson och ett litet gäng glada och härliga människor från lite hörn häromkring men jag var inte ens ensam ”utlänning” (Jaaaaaaaa okay då – jag överdriver… jag menar så klart… utomläns *haha*)

Det var inte det bästa vädret, men vad gör det när det är härliga människor med som har utstrålning och sprider skratt?
Då kan vilken mörk dag som helst bli ljus i alla fall! 🙂

Och Emelie – wow vad skoj att vara med och se hur hon jobbar – ett riktigt energiknippe och riktigt sprudlande glad! =)

Här är några foton från dagen:
(Emelie – jag tycker fotot blev jättebra, du får skälla på mig om jag ska ta bort det nu när du inte fått se det innan, men  jag tror du tycker det är godkänt? *blink*)

Fotografen själv ”in action”:
Emelie Ohlsson Fotograf - Copyright spindeltjejen.wordpress.com

Och våran otroligt söta modell för dagen:Photoshot Emelie Ohlsson - by Spindeltjejen.wordpress.com

Fotografering med Emelie Ohlsson 090927

Ja. Helt otroligt vackra omgivningar också. Havet och stranden fascinerar mig – jag är en vatten/strand-tös.

Tack till alla som var med idag och som gjorde det till en så skoj eftermiddag och speciellt tack till Emelie själv!

13 svar to “– Fotografering med Emelie Ohlsson –”

  1. mammagladh 27 september, 2009 den 21:52 #

    Vilka fina foton! Ser så fridfullt ut med stranden i bakgrunden.

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:40 #

      Tack så jättemycket! Det var inte det bästa vädret, men det var riktigt kul! 🙂

  2. Annelie 27 september, 2009 den 21:58 #

    Visst var det kul!! Synd att vi missade varann, såg att du hittat till min sida häromdagen. Ha nu en fortsatt skön söndagskväll.
    Kram!!

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:38 #

      Typiskt! 🙂 Dina foton är verkligen helt underbara 😀
      Kram Carro!

  3. Jennifer 27 september, 2009 den 22:02 #

    Vad kul !! Jag skulle själv vilja fotografera med henne 🙂

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:43 #

      Det var hur kul som helst! 🙂 Jag skulle vilja göra om det snart igen – vilket energiknippe hon är 😀

  4. Pernilla 27 september, 2009 den 22:03 #

    Jättefina foton! Det var verkligen riktigt skoj idag – trots snålblåsten!

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:41 #

      Ja, det var riktigt skoj! 😀 Man får vara glad över det härliga vädret – friskt liksom 😉

  5. Renée 27 september, 2009 den 22:23 #

    himla intressant blogg du har 🙂

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 20:45 #

      Oj, tack så mycket 🙂 Jag tycker själv inte att mitt liv är så intressant och jag tycker att det finns så mycket roligare bloggar och bättre foton också. Jag bloggar mest för min familj och vänners skull, men nu är det en massa som hittat in senaste månaderna 🙂

      Tack för besöket förresten 😀 Och trevlig vecka! 🙂

  6. Peter 27 september, 2009 den 23:59 #

    Vilka fina bilder, hoppas du har haft en bra dag 🙂 Puss & Kram!

    • CarroBarro 28 september, 2009 den 01:34 #

      Den har varit toppen! 🙂 Fast den hade slutat bäst om jag fick krypa ner i dina armar nu och sova så hela natten ❤ Puss!

  7. Suss 28 september, 2009 den 14:30 #

    Vilka fina kort…Roligt att fota med någon som är så duktig….Snacka om att jag längtar tills du kommer hit och lär mig en massa trick och knep 😉 Kram kram

Kommentera

