Koh Lipe / Koh Tarutao / Thailand 2010

2 Mar

10 svar to “Koh Lipe / Koh Tarutao / Thailand 2010”

  1. camla 2 mars, 2010 den 17:40 #

    gAAAHHHHHH blir så avundsjuk!!!!!! inte bara på värmen och det gröna vattnet, utan även på all shoooooooping!!! Jag blir fullständigt gaaaaaaaaalen =) eller ja mer galen då=p

    Fick du mitt sms btw?? jag blev ju panikslagen här hemma, fö4 de visade en bild över hur ev långt tsunamin kunde gå och då var Thai inäknad. Men nu är det ju avblåst som tur är! Jag kan säga att jag har aldrig varit så snabb som att ta mig till Thai som då =))

    Hoppas att du har det underbart, fast det lär du ha annar är du dum =)) hihih

    massa pussar och kramar

  2. Emma 2 mars, 2010 den 17:58 #

    Åh vad härligt det är att få rapporter från dig.. Låter som du har det super! 🙂 Här hemma har faktiskt solen visat sig men känns som det är en bra bit kvar till våren.. Kraam

  3. Jennica 2 mars, 2010 den 18:46 #

    Ahhhh en ö i min smak!!! Ser helt underbart ut!! Vi haft nån minusgrad och en härlig blå himmel idag!! Bättre än grå!! Tokigt många kramar från Halmstad!

  4. Art By Tina 2 mars, 2010 den 18:53 #

    Åh vad härligt!!!

    …fast idag har solen tittat fram från en klarblå himmel även här. Känns vår i luften!

  5. Malin 2 mars, 2010 den 20:00 #

    Åh vad härligt! Jag skulle så gärna vilja resa till nåt soligt, relaxat och varmt ställe! Här hemma kan vädret tyvärr inte riktigt bestämma sig för om det ska bli lite varmt och soligt eller om det ska vara grått och iskallt! Men snart är det nog vår på g! 😉
    Ha en fortsatt bra semester!
    Kramar
    Malin

  6. Petra 2 mars, 2010 den 20:25 #

    Ser underbart ut! Sola för mig med.

    kram

  7. V.C 2 mars, 2010 den 22:03 #

    Är september fel period för thailand eller?

  8. Peter 3 mars, 2010 den 00:15 #

    Mysigt att ni är framme på Koh Lipe nu, kan man få önska bild på hur boendet ser ut eller kanske någon liten ödla 🙂 Puss!

  9. bella 3 mars, 2010 den 13:05 #

    guud så härligt ni verkar ha det gumman. Hälsa alla från mej och sola massor hihi. pöss

  10. Anna 3 mars, 2010 den 14:04 #

    Låter som ett perfekt ställe för mig att vara på 🙂

Lämna en kommentar