Today’s Mission

30 Jan

Idag ska jag prova på den här skönheten!

Jag gjorde en swap igår med Frasse och hans Cecilia och ska prova på det här objektivet idag för att kanske inhandla det i veckan!
Det är (tror jag) perfekt som reseobjektiv nämligen 🙂 De fick i sin tur låna Canons 60mm Macro 2,8 🙂

Vad hittar ni på idag? 🙂

2 svar to “Today’s Mission”

  1. Emma 30 januari, 2011 den 12:29 #

    Perfekt att kunna prova innan man köper! 🙂 Jag ska snart kila till tåget för inryck på Livgardet.. Nervöööööös.. Kram

  2. Bella 30 januari, 2011 den 14:38 #

    skoj=) jag ska va bakis hela dagen haha puss

Kommentera

