Just nu.

25 Jan

Helt slut. Funderar på att knoppa en stund på kudden men ska kolla klart på ett avsnitt av GG.
Det är ju så bra!


Onödigt vetande:
 Började kolla på GG för två år sen nere hos Jojo när hon jobbade nätter. Tyckte inte att GG verkade bra utav det jag sett, men hade inget annat att kika på. Men efter ett par avsnitt var jag fast!

5 svar to “Just nu.”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 25 januari, 2011 den 19:43 #

    alltid kul när nån blir så glad över att vinna =)

    ja jag har en massa inspiration och skaparlust just nu..synd att jag inte har kapitalet att förverkliga allt.

  2. Bella 25 januari, 2011 den 21:12 #

    jag e beroende av gossip girl =) Har kollat på den sen det börja och jag tjuvkollar alla avsnitt på nätet =) grym serie hihi

  3. Åsa 26 januari, 2011 den 08:51 #

    samma för mig.. kollade inte heller på GG först. sen visade tv5 ett marathon av GG o sen var jag fast.. haha.. nu kan jag inte vara utan de.. fast väntar o väntar ti de nya avsnitten börjar… 🙂

  4. Jennica 26 januari, 2011 den 17:39 #

    =) Samma katastrof här…tittade bara lite och sen helt plötsligt var man fast!! Avskyr när det händer!! =)

Kommentera

