Jag vann!

25 Jan

Jag har vunnit en tävling! Weeee!
För ett tag sen hade Anna (Avanna) en tävling på sin blogg (ni hittar in till henne genom att klicka på printscreenen här under).

… och det jag vann är det här:

Tycker att det är jättetufft! Och påminner mycket om ”Pilgrim” som jag gillar! =)
Ska bli spännande att prova det när det kommer! 🙂 Tycker ni att det är snyggt? Eller kanske fult? 🙂

10 svar to “Jag vann!”

  1. Dima ღ 25 januari, 2011 den 19:57 #

    Åh vad kul!
    Grattis!
    Det halsbandet är skit snyggt! 😀
    Kramar ❤

  2. Helena Larsson 25 januari, 2011 den 20:32 #

    Grattis!!! Det var ju jättefint!

  3. Art By Tina 25 januari, 2011 den 20:40 #

    Kul att du vann, riktigt läckert halsband!!!

  4. Anna-Karin 25 januari, 2011 den 20:54 #

    Grattis vad roligt.) Kanon fint tycker jag. Ska bli jätte kul att jobba med dig igen:)
    kram

  5. Bella 25 januari, 2011 den 21:10 #

    vad kul 🙂 grattis

  6. Emilia 25 januari, 2011 den 21:28 #

    Grattis till vinsten 🙂

    Vi vill söderut 😉 Förmodligen Italien eller Grekland, har du några sköna tips där ifrån??
    Kramar

    • Jag har varit i Milano & Rom i Italien och Rhodos och Kos i Grekland, så jag har inte så mycket mer att rekommendera än det 😉 Men Rom är superhärligt så det kan jag rekommendera och Italien i sin helhet är väldigt fint och härligt 😀
      Kramis

  7. Åsa 26 januari, 2011 den 08:52 #

    åh grattis va kul 🙂 de va fint halsband påminner verkligen om Pilgrim… hihi..

  8. Fröken Svår 28 januari, 2011 den 13:41 #

    Sjukt fint halsband du!

    Dessutom, sjukt fin blogg. Här får jag bestämt sjappa mig in fler gången! 10 poäng!

    Så, på återseende (:

  9. marica 28 januari, 2011 den 20:30 #

    Grattis – vad kul!
    Inte min stil, för stort lixom men jag tycker det är fint ändå 😉
    KRAM

Kommentera

