Jag borde…

22 Jan

18 svar to “Jag borde…”

  1. Bella 22 januari, 2011 den 02:01 #

    Massa styrkekramar till dig hjärtat. O vänner förstår ❤ puss

  2. Therese 22 januari, 2011 den 02:10 #

    Många av dina symptom skulle kunna vara kopplade till sköldkörtel-problemen….. Detär ofattbart att de inte undersökt det bättre! Det låter som ”Hell” du lever i… Det är bra att du delar med dig av dina känslor tycker jag. Så vi kan göra vårt bästa för att FÖRSÖKA förstå i allafall……stora kramar

  3. Suss 22 januari, 2011 den 08:57 #

    Det är helt ofattbart att dem har ignorerat dina bekymmer så länge, din kropp är ju i total obalans. Hoppas att läkarna på sjukhuset kan hjälpa dig. jag förstår att du bara ha ork till det mest nödvändiga i li vet och bloggen tillhör ju inte riktigt det. Ta hand om dig hjärtat, finns alltid här ❤

    Tusen kramar

  4. Bara Sara 22 januari, 2011 den 09:26 #

    Hoppas vi kan mysa till det på måndag gumsan! KRAM!

  5. Helenah 22 januari, 2011 den 09:53 #

    Skandal att du inte fått mer hjälp! Stå på dig, du är beundransvärd. Pusssar i massor och styrkekramar

  6. Åsa 22 januari, 2011 den 12:59 #

    ja förstår inte att de inte hjälper dig mer.. ja blir galen!! helt sjukt.. du kanske ska beskriva de för någon läkare i thailand.. de skulle säkert hjälpa dig mer.. 😛 nej men allvarligt de är skandal att de inte lyssnar mer..
    styrkekramar ti dig!! tänker på dig.. krama i massor

  7. mig 22 januari, 2011 den 13:05 #

    Tänker på dig och hoppas de får napp på något som kan avhjälpas.. Kraam

  8. Petra 22 januari, 2011 den 16:59 #

    Helt galet att dom inte kan hjälpa dig på något vis. Du kan ju knappast vara den enda som har dessa symtom? Hoppas nu att du får hjälp

    kram och ta hand om dig

  9. Jessica 22 januari, 2011 den 19:09 #

    Ta hand om dej och gör bara det nödvändig och det som är viktigast för dej, för stunden. Alla dina vänner, bloggen och allt annat finns kvar här när du mår bättre!!

    Kraaaaaam!!

  10. madde 22 januari, 2011 den 22:25 #

    Hoppas dom hittar något handfast på de nya proverna! *KRAM*

  11. Jennica 23 januari, 2011 den 09:36 #

    Du gör så rätt hunnie…varför sjukskriva sig om du fortfarande har känsla för att vilja köra på med skolan….låt det andra vara vilande….vi runt om dig kommer alltid att finnas kvar…Jag hoppas att verkligen att överläkarna tar tag i detta…du kan ju för fasen i vara kvar i detta…Många många många kramar till dig underbara Caroline!!!!

  12. Huskatten 23 januari, 2011 den 11:12 #

    Hm perifer kyla är inte det när man är döende o får en konstig färg på huden?

    Jag vet hur det är att må dåligt i flera år o inte få hjälp.. att man ska behöva komma med förslag på allt till sjukvården själv.. det verkar som att läkarna är totalt ointresserade av sitt yrke. Genom mitt påstridiga tjatande fick jag kbt, varmvattengympa, MRT, sömnutredning mm ,….skulle inte fått ett skit om inte man tjatade själv..

    • Näe Nadiz, perifer kyla är kyla i de yttersta kroppsdelarna – händer och fötter 🙂 Bara jag som är van vid att använda ”finare” ord när jag jobbar 😉
      Förhoppningsvis hör läkarna av sig i veckan igen och säger hur vi ska göra med proverna – de måste kolla upp vart jag ska ta dem. Annars – om det går längre och längre tid – så åker jag ner till Göteborg och Hagakliniken där det finns en privatläkare som är specialicerad på just sköldkörteln! 🙂
      Kram!!

      • Huskatten 23 januari, 2011 den 21:29 #

        Håll oss uppdaterade =) De där med sköldkörteln är intressant även för egen del då mitt också svajat upp o ner..

  13. Linda-Blivande Mamma 23 januari, 2011 den 12:33 #

    Hoppas det går åt rätt håll snart. Själv håller jag på att avlida o jag har åkt på en liten förkylning=(

  14. marica 23 januari, 2011 den 19:46 #

    Stor kram till dig! Himla bra att skriva upp alla symtom så! Det är bra att du får hjälp – önskar jag att jag oxå fick! Man blir så trött på allt o jag känner igen mej i allt du skriver!!!! KRAM

  15. Emilia 24 januari, 2011 den 08:37 #

    Usch!! Skönt att får hjälp, hoppas verkligen de tar det på allvar nu! Många kramar till dig

  16. tova 16 januari, 2013 den 13:14 #

    Det är som att du har skrivit om mitt liv, förutom det att jag hamnat där jag inte orkar längre och jag skulle inte bry mig om ifall jag levde eller dog. Orkar inte kämpa mer,

Kommentera

