Veckans Blogg?

20 Jan

Nu tänker jag be er om en liten ”tjänst” – om det är så att ni tycker att min blogg förtjänar att bli en veckans blogg – vill ni då klicka på bilden här under och gå in och rösta?
Då skulle jag bli jätteglad! Jätte. Jätte. Jätteglad! 😉

Sen tycker jag ändå att ni ska klicka på bilden och följa länken, för då hamnar ni hos en toppenhärlig bloggare! =)

PS – Missa inte lurvgodingarna här under 😉

6 svar to “Veckans Blogg?”

  1. Anna-Karin 21 januari, 2011 den 09:07 #

    Har varit inne nu och röstat på dig! Tack för korten de var så fina…
    kram

  2. Suss 21 januari, 2011 den 11:38 #

    Done =)

  3. FERHAT - Studerar till sjuksköterska 21 januari, 2011 den 12:59 #

    Ja, jag hoppas att det gick bra på tentan! Vi kommer börja skriva C-uppsatsen efter sommaren. VI har på oss 10 veckor att skriva det och därefter har vi får sista praktik :). Oj, men uppsats D lär jag ju också skriva när jag ska vidareutbilda mig?

    Det var en otrolig intressant dag, det är ju annorlunda på barn. Känner mig mer säker på hur jag ska hantera en sån situation som drabbar barn nu :).
    Läraren pratade om instruktör i HLR o.s.v, är faktiskt lite intresserad över att bli det. Skulle vara kul att lära ut 🙂

  4. Malin 21 januari, 2011 den 14:53 #

    Nu har jag röstat! Hoppas du vinner!
    Kramar

  5. Jessica 21 januari, 2011 den 16:40 #

    Nu har jag röstat!! 🙂

  6. Jennica 23 januari, 2011 den 09:25 #

    Absolut min röst!!! =) =) =)

Kommentera

