1o små bruna sötnosar.

20 Jan

Jag tror nog att jag snart får ta mig en tripp upp till min moster och hennes 8:e kull med valpar som anlände bara någon dag innan Julafton.
Det blev 10 bruna Labradorer och de är ju alldeles bedårande!
Tänk att bara ligga på golvet och låta dem klättra på dig.
Att jag är allergisk? Skit samma – lite får man stå ut med för att få kela med såna här underbara finingar!

 

5 svar to “1o små bruna sötnosar.”

  1. Bella 20 januari, 2011 den 23:02 #

    ja vill följa med o snosa valpis 😛

  2. Åsa 21 januari, 2011 den 08:45 #

    åh va gos.. hade oxå legat o gosat me dem även om ja varit allergisk 🙂
    hoppas du har en skön fredag.. krama

  3. Helenah 22 januari, 2011 den 08:40 #

    Åhhh gooos!

  4. Jennica 23 januari, 2011 den 09:23 #

    Så mycket myyyyys!! Och så är det så härligt när det få totalt fnatt och vet inte om de ska dra i håret eller slicka i ansiktet…eller båda två samtidigt…näsan brukar ju oxå vara en populär den att bita i =)

  5. Jenni 23 januari, 2011 den 17:03 #

    Vilka sötnosar!! 🙂

Kommentera

