Två timmar kvar.

6 Jan

Det här är mitt femte inlägg idag – ifall ni skulle missat något här under.

Det är min födelsedag om två timmar – och jag har haft 32-årskris hela dagen.
32 liksom. Trettiotvå. TRETTIOTVÅ.
Jiiiises, jag blir gammal!!

Nä. Det är inget skoj att fylla år längre. Kan vi inte bara säga att jag fyller 25?

3 svar to “Två timmar kvar.”

  1. Bella 6 januari, 2011 den 23:27 #

    nu är det bara 30 min kvar 😉 hihi puss

  2. Petra 6 januari, 2011 den 23:42 #

    20 minuter… 😉

    Du, jag ses gärna 15 januari. Med eller utan lillfisen?

    Ha en toppenbra födelsedag imorgon!

    kram

  3. Suss 7 januari, 2011 den 00:20 #

    Nu är det din födelsedag…Hipp hipp hurra på din dag hjärtat kram kram

Kommentera

