Lowepro Flipside 400 AW

6 Jan

3 svar to “Lowepro Flipside 400 AW”

  1. Malin 9 januari, 2011 den 11:04 #

    Det låter som en riktigt bra väska! Om jag ska inhandla en större i framtiden så ska jag kolla in denna. Jag fick en crumpler i julklapp och är mycket nöjd med den!
    Kramar

  2. Zarah-Lou 9 januari, 2011 den 12:20 #

    Ohh, den gillade jag! Ska ha den i minnet den dagen min kamerasamling är lite större 🙂
    Just nu har jag ju ”bara” 1 kamerahus, 1 telezom, 1 vidvinkel, 1 (det kassa) kitobjektivet och det mini-mini fasta 50mm.
    Själv har jag Kata Sling Carrier Torso Pack T-216 och är supernöjd med den.
    Minns när vi var i Rom 2009, då bad jag alltid svärmor och A att ”håll i den här och den här” medan jag skulle byta objektiv, för då hade jag inte väskan och det var ett helvete att byta! xD Men nu har man bara väskan på magen och så blir den som ett ”erbetsbord” typ. Älskart’! 😀 Skönt att göra allt själv 🙂

    Grattis i efterskott förresten! Hoppas du hade en sketafin dag! 😀

  3. Zarah-Lou 9 januari, 2011 den 12:21 #

    ehh.. ”arbetsbord”* 😉

Kommentera

