Internetshopping

6 Jan

16 svar to “Internetshopping”

  1. Mamma 6 januari, 2011 den 15:37 #

    HAR DU BLIVIT DRABBAD AV KÖPJÄVELEN????Du har ju hur mycket kläder som helst,du får ju inte in allt i garderoberna!!

    • Oj… lite CAPSLOCK där va?! 😉 Haha. Nääää jag har hur mycket som helst, men hälften ska jag göra mig av med. Typ 😉 Puss

    • johanna 6 januari, 2011 den 16:05 #

      Haha! Så har det ju alltid varit, hon säger att hin inga kläder har men har så mycket så hon skulle kunna öppna en butik av det ! haha!

  2. Bunny 6 januari, 2011 den 16:13 #

    Fina linnen 🙂

    Puss ღ

  3. Jennica 6 januari, 2011 den 16:26 #

    Hahaha Jag är VITTNE till en av garderobsstädningarna…jisses!!! Det var det ena plagget efter det andra som kom fram som inte användes…DU har tossigt mycket kläder ; ) Hahaha PÖSS!!!

    • HAHAHAHA jag döööööööööööööööööör! Jaaaa, jag har garderober som typ 5 kvinnor tillsammans…. men vart ska jag göra av det då? Slänga? Det kan ju hända att jag kommer att använda dem igen… i stallet eller senare i livet 😉 Hahahaha 😉 Puss puss! ❤

  4. Malin 6 januari, 2011 den 16:37 #

    Åh det är så roligt att få shoppa lite då och då! Jag gillade verkligen byxorna! Och vetekudden! 🙂 Kramar

    • Jag älskar utsvängda brallor! (är man ”ute” då?!) Haha 🙂
      Och vetekuddar är mina vänner – jag har tre stycken här hemma, men bara en med kardborrband, de andra får man sitta och hålla på plats 🙂 Kramisar

  5. Wysteriia 6 januari, 2011 den 17:52 #

    Svar: Ja skapligt irriterande..blev måttligt ledsen o trött. Suttit hemma hela veckan eftersom jag inte fått några jobbtimmar o livet blir ju inte bättre av att jag inte tar mig någonstans 😛

  6. Art By Tina 6 januari, 2011 den 18:11 #

    Den svarta med glitter är superfin, lite tunn i tyget, men faller snyggt. Köpte den i beige & svart.

  7. johanna 6 januari, 2011 den 21:18 #

    Va fan ska du lägga ut kläderna på Facebook för ? Haha! Det räcker ju med Tradera, går på ett kicka =)

  8. Bella 6 januari, 2011 den 23:31 #

    kuuuul med shopping 🙂 puss

  9. Åsa 14 januari, 2011 den 18:39 #

    åhhh va snygga kläder 🙂 avis.. ibland har halens snygga kläder.. linnena va superfina.. vill nästan rusa in o köpa själv 🙂
    jättefin present du fick oxå travel journeyn.. nu e ja hemma så kan läsa din blogg mer 🙂 kramiz

Kommentera

