Idag är ingen vanlig dag…

5 Jan

8 svar to “Idag är ingen vanlig dag…”

  1. Papsen 5 januari, 2011 den 18:13 #

    Grattis till dig från Carros paps…
    Det underliga är att det kallas att fylla jämt då man fyller udda, inte nog med det…att fylla jämt måste väl betyda att man fyller jämt å ständigt. Å gör man det blir man ju ett år äldre plus 365 år på ett år!
    Detta innebär ju att om man fyller 25 år blir den matemtiska formenln: 25+1+365!
    Grattis Sara, du har just fyllt 391 år 😉

  2. Mira 5 januari, 2011 den 20:28 #

    Grattis grattis Carro fast jag inte känner dig 😉

    Nej, har inte varit på Hapla Beach, det måste kollas upp när vi kommer dit! =) Tack för tipset!
    Similan – of course. Har gjort flera dyk runtomkring där, vi såg bl.a en 3 m lång gitarrhaj och lyckades fånga den på bild, det var coolt! =)
    Vart i Thailand har du varit?
    Kram Mira

    • Hej igen och TACK för grattiset till Sara, hon kikar nog in här och ser det 🙂

      Hapla ligger lite ovanför infarten till Koh Kho Khao Resort… Det finns ingen karta eller så, en väldigt ”ny” strand där de byggt upp en liten liten restaurang med lite mat och dricka och så parasoller och kilometerlånga öde stränder. För att komma dit åker ni norrut på ön, och efter stora vägen svänger in mot KKK Resort till vänster finns en infart lite längre norrut (också åt vänster) där det står en liten skylt med ”HapLa” Beach… sen kör man genom skogen på en liten grusväg och följer den tills man kommer till en korsning och det bara är en sandväg in till vänster… och efter en liten stund är man framme på stranden – jättemysigt! 🙂 Jag har inte tipsat om den i bloggen för jag vill försöka hålla den ”hemlig” så att det inte blir för exploaterat 😉
      Åh, gillar du att dyka också? Jag med – min dröm är VALHAJ!! =) Det vore något!
      Vart i Thailand jag har varit? Det är lättare att säga vart jag INTE har varit – och det är i norra delen (jag är lite strandmänniska och håller mig helst vid vattnet), men skulle vilja se den också någon dag – som Chiang Mai, Chiang Rai, Pai m.m.
      Du då?
      Kram Carro

  3. Mira 5 januari, 2011 den 20:33 #

    Ja, grattis till Sara menade jag såklart 😉

  4. Bunny 6 januari, 2011 den 16:15 #

    Grattis!!! ღ

Kommentera

