Personlig Almanacka

4 Jan

För några veckor sen beställde jag min 4:e personliga almanacka i ordningen och nu har det nya året och den gamla får läggas på hyllan.
Som vanligt (tråkigt va?) så går den i rosa tema. Jag gillar’t.

Har ni beställt någon personlig almanacka någon gång?

Annars finns det jättebra HÄR INNE som jag kan rekommendera!
(även om det kostar en del, men då får man den precis så som man vill ha)

 

15 svar to “Personlig Almanacka”

  1. Carina 4 januari, 2011 den 20:50 #

    Japp har en också, fast jag har så klart mina hundar på !

  2. kanjagkandu 4 januari, 2011 den 21:03 #

    Härligt, tack för alla Thai tips! 😉

  3. Fotograf Jeanette Lindvall 5 januari, 2011 den 00:20 #

    å har tänkt köpa en därifrån 🙂 ! Men vet inte om jag kommer använda, mer när man pluggar.

    Ha det fint

  4. elin - foto - 5 januari, 2011 den 10:19 #

    hej !
    fin blogg, allt bra ?

  5. elin - foto - 5 januari, 2011 den 10:36 #

    ja allt är bra med mig 🙂
    med dig med ?

  6. Fotograf Jeanette Lindvall 5 januari, 2011 den 11:31 #

    sv. Tack så mycket 🙂 !
    Ha en fin dag

  7. Susanne 5 januari, 2011 den 12:46 #

    Älskar min, och i år blev det faktiskt inte en rååååsa utan en grön 🙂 Den stora modellen, är jättenöjd!

    Ha en bra fortsättning på dagen!
    Susanne (som mest vill hem och klappa kattbäbisar .-)

  8. Emma 5 januari, 2011 den 18:13 #

    Är inne på mitt 3:e år med personlig almenacka och gillarn starkt! Precis lagom stor och toppen att man kan justera innehållet efter tycke och smak! Har förstås vovven på framsidan också.. 🙂 Kram

  9. Bokmalen 5 januari, 2011 den 20:24 #

    Skulle gärna ha en men rent krasst så behöver jag ingen… Jobbar ju skift å inte olika från dag till dag så det känns onödigt för jag vet med mig att den bara skulle ligga å skräpa.
    Hoppas att vi kan ses till veckan. Visst var det torsdag som du hade tid???
    Jag jobbar ju kväll till veckan MEN på torsdag ska jag gå dag då vi har styrelsemöte hela dan. Bra va!!?? 😉
    Vi får väl höras närmare. Kanske kan vi äta middag tillsammans???
    Kramen, Maria

    • Alla behöver ju inte almanackor 🙂 Min almanacka, mina dagböcker och mina post-it-lappar är mitt liv 😉 Hahaha 🙂 Vet inte vad jag skulle göra utan dem nu när jag inte har något minne kvar tack vare sköldkörteln 😉
      Jaaaa torsdag funkar jättebra! Jag har bara handledning på dagen och sen flyger de andra hem och jag är ensam kvar och bor på Fängelset som vanligt 🙂
      Det blir super!
      Kramisar

  10. Jennica 6 januari, 2011 den 16:00 #

    Man kanske skaffa en sån här =) Älskar valmöjligheter!!

Kommentera

