Jag vet att jag är galen, men…

4 Jan

… jag satt och surfade runt lite i förmiddags och hamnade på Destination.se och resgalen som jag är så kikade jag runt lite.

Annisen och jag har pratat lite löst om att åka iväg en vecka senare i sommar nånstans tillsammans, var som helst.

Och VIPS! så hade jag ett ****-stjärnigt hotell i Bulgarien, som är byggt för bara 5 år sen. En vecka för 2200 kronor. Som hittat!

Jag har ju varit i Bulgarien förr, men det var 2003 senast, så jag antar att det ändrat sig en hel del sen dess, precis som alla platser som exploateras.

 

14 svar to “Jag vet att jag är galen, men…”

  1. Anna-Karin 4 januari, 2011 den 17:50 #

    Ser underbart ut!Kram

  2. Bara Sara 4 januari, 2011 den 18:28 #

    Åhh vad mysigt att åka iväg så med en vän! Vill med göra nåt sånt. Kram

  3. Emma 4 januari, 2011 den 18:28 #

    Känns som världens klipp! Just do it! 🙂

  4. theresan 4 januari, 2011 den 19:51 #

    Låter ju galet billigt. Boka för f-n!! 🙂

  5. Bokmalen 4 januari, 2011 den 20:03 #

    Vi har varit där 2 ggr. Ser ut om Sunny Beach!??? 2 gånger räcker för mig. 😉 Perfekt för en vecka när man bara vill sola å slappa.
    Go for it!!
    Kramen, Maria

  6. Wysteriia 4 januari, 2011 den 20:42 #

    Åh jag vill också ut o resa…blir så avis! Hittade du resan på Destination.se alltså? Jag lyckas aldrig hitta billiga resor men känns som alla andra alltid har tur o trilla över superbilliga ;D haha

    • Ja, destination.se har bra service och lätt att hitta! Sen måste man ju vara lite flexibel och kunna åka när det inte är högsäsong, för då är det mycket dyrare =( Men åker man i mitten/slutet av augusti och senare så är det billigare! 😀

  7. Jennica 4 januari, 2011 den 21:20 #

    Hahahahah Din lilla galning!!! Jag hoppas VERKLIGEN att ni kan bada ALLA dagar denna gång!! Hahaha….men visst hade det varit kul att åka tillbaka för att se hur det blivit… och hotellet ser ju såååååå mycket bättre än det skabbiga bygget vi hamnade på! Hahaha UNDERBARA minnen!!! PUSS

  8. Jennica 4 januari, 2011 den 21:40 #

    Visst var det…det hade till och med kunnat varit ännu sämre och vi hade haft det lika bra ändå!! Det var en resa som var så rolig!! Med underbara människor!!

Kommentera

