Nyårsresumé.

1 Jan

Här kommer en liten kort resumé om år 2010 som finns att hitta på många bloggsidor just nu!

Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Jomen visst! Jag har gått och förlovat mig, det har jag aldrig gjort förut!
Dessutom har jag blivit sambo för första gången (efter att ”bara” ha varit kombo många gånger innan)…
Jag har också börjat läsa på Umeå Universitet, det har jag heller aldrig gjort förr…. för att inte tala om att vara så här sjuk som i år, det tar nog priset! 😉

Har du några nyårslöften?
Inte direkt. Mer än att åka utomlands så mycket som möjligt och inte börja röka!

Vilka länder besökte du?
Thailand, Italien och Sverige.

Vad var din största framgång 2010?
Jag fick ett stipendium och började plugga på heltid på Umeå Universtitet till att få en magisterexamen, samtidigt som jag har bibehållen lön!
Och så måste jag säga alla fina bröllop jag fått fota under året och förtroendet från alla som vill ha mig som fotograf! Det är en underbar känsla!

Största misstaget?
Jag kan nog inte se något stort misstag senaste året…. Eller kanske…. njae…. nä…. 🙂

Den bästa nya personen du träffade?
Jag har träffat många bästa personer… även om de inte är så nya 😉 Puss på alla mina underbara vänner!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både ock tror jag. Jag har ju inte mått helt toppen det här året som varit och det har så klart fått mig lite låg emellanåt, men för det mesta håller jag huvudet uppåt och fötterna neråt och försöker att se positivit på det som går!

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar så klart att jag skulle rest mer, men med tanke på att jag var utomlands 8 gånger på ett år innan, så kanske det var bra att vara hemma i lite större utsträckning? 😉

Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning till nya hemmet tror jag. Eller kanske resor. Jo…. resor blir det nog! 😉

Gjorde någonting dig riktigt glad?
100910 – Dagen då jag och älskling bytte ringar för evig kärlek ❤
Dessutom blev jag riktigt glad över att få stipendiet till skolan, och dagen då jag fick VG på hela första kursen i skolan!
Och den dagen jag fick min kamera Canon 7D + mobilen HTC Desire HD av älskling!

Fast…. det är saker VARJE DAG som gör mig väldigt glad! Vännerna, familjen och kärleken. Jag är lycklig! 

5 svar to “Nyårsresumé.”

  1. Emma 1 januari, 2011 den 20:48 #

    Låter som du haft ett ganska härligt år ändå, trots sjukdom.. Hoppas du kan få ett svar på vad det är som spökar snart.. Kram och god fortsättning!

  2. Suss 1 januari, 2011 den 22:53 #

    Underbart år gumman bortsett från din sjukdom. Jag önskar dig ett underbart 2011.

    Puss å kram ❤

  3. Jennica 2 januari, 2011 den 12:23 #

    Jag blir så lycklig att du är lycklig trots alla krämpor! Jag har haft ett underbart år med en massa händelser…och tråkiga…som har slutat väl…så i stort sett…toppen år! Så det är ju bara att se till att detta blir ännu bättre… Puss hunnie!!!!

  4. Madelene 2 januari, 2011 den 19:28 #

    Tack ska du ha! Fina bröllopsbilder du tar!

  5. Freedomtravel 2 januari, 2011 den 20:08 #

    Kärleken är värd att fira och vara glad över! Önskar god fortsättning på det nya året!

Kommentera

