Jag lämnar Sverige.

30 Dec

14 svar to “Jag lämnar Sverige.”

  1. Emilia 30 december, 2010 den 21:43 #

    Åh vad härligt 🙂 Blir ju nyfiken på vart du ska åka??
    Kramkram

  2. Bara Sara 30 december, 2010 den 22:02 #

    Åh du kommer må så gott! Och komma hem med ny energi 🙂 Kram

  3. Bokmalen 30 december, 2010 den 22:46 #

    Vad härligt för dig! Det är du värd efter allt kämpande i vinter.
    Lite avis blir jag allt… Får se vart nästa resa för oss bär av??? Antingen en weekend eller/och en sväng till Usa för att hälsa på vänner tror jag nog att det blir…
    Gott nytt år vännen!!
    Kramen, Maria

  4. Terése 30 december, 2010 den 22:50 #

    Thailand på gång igen, eller?! Härligt att komma iväg!
    Gott Nytt År!!
    Kramar

  5. Bella 30 december, 2010 den 23:00 #

    åhh vad härligt 😀 puss

  6. EmilyStrange 31 december, 2010 den 01:12 #

    Fyy va gött! Vart är det du ska åka?

    Gott nytt år 😉

  7. EmilyStrange 31 december, 2010 den 01:42 #

    Tack för komplimangen 🙂 har inte varit i thailand, det har aldrig riktigt lockat mig pga misären som är där nere. med prostitution och gamla gubbar som tror att de är ngt osv.

    men bortsett från det kan jag tänka mig att det är underbart med vita stränder, hav, och värme! hoppas du får det gott!

  8. Rebecka 31 december, 2010 den 03:18 #

    Sv: Tack,gillar den verkligen hihi:) Ja rosan är verkligen en av de snyggaste färgerna! 🙂

    Har också bara drömt om NY ska bli såå kul att få uppleva allt själv..

    Å vart ska du resa? Värmen lockar ju alltid..

  9. caroline 31 december, 2010 den 05:15 #

    ååå, vad kul och jag förstår dig! 😀 Jag behöver verkligen också resa iväg nu!! 🙂

  10. Anna-Karin 31 december, 2010 den 07:14 #

    vad härligt! Blir det Thailand eller?
    Gott nytt år nu stumpan:)
    Kram

  11. Art By Tina 31 december, 2010 den 10:57 #

    Åh vart bär resan av, Thailand? Åker du själv eller med vän?

  12. Marie. 31 december, 2010 den 12:34 #

    Härligt att höra! Vart far du? Och exakt när? Verkar som att vi kan komma att va där typ samtidigt =D

  13. Saija 31 december, 2010 den 17:13 #

    Hej!
    Kikar in för att önska ett underbart NYTT ÅR! Jag hoppas att Du vill följa mig och min vardag även nästa år, 2011.
    Många människor ser fram mot nyåret för en ny start på gamla vanor, men jag hoppas på lite nya vanor och äventyr 🙂

    Jag startar det nya året med en tävling på bloggen imorgon så kika gärna in och delta!

    Stora kramar från Saija

  14. Jennica 2 januari, 2011 den 12:16 #

    Härligt!!! Jag diskuterar fram och tillbaka med min man…det ser ut som det kanske blir en resa nästa dec…sååååå långt dit….men man hinner spara ihop all kosing hahahaha…

Kommentera

