Inredningsshopping

28 Dec

11 svar to “Inredningsshopping”

  1. Theresan 28 december, 2010 den 23:55 #

    Gärna mer inredning! Vi verkar gilla samma saker (som när det gäller så mycket annat;) så du får gärna fota grejer du köper och pysslar med.

    Jag önskade mig handdukar och lakan i julklapp. Vilket jag också fick:) Vet att du är en handduks-junkie. Vi behöver verkligen mer sånt här hemma…. är trött på våra enstaka handdukar i olika form och färg (Och ålder!!! haha) och singel-lakan….

    Gillar våra satin-lakan från Hemtex. Det ska jag nog köpa fler av så ort jag kommer dit:)

    När fyller du år?? Datum?? kramar

  2. Bella 29 december, 2010 den 01:02 #

    Alltid skoj med nya saker och inredning 😀 du e som jag jag, har oxå 1000 handdukar 🙂 puss

  3. Rebecka 29 december, 2010 den 03:58 #

    Salt- och pepparkaren var riktigt snygga! 🙂
    Shit vad snygga bilder du tar, har fått lite inspiration nu 🙂

  4. Art By Tina 29 december, 2010 den 09:36 #

    Inredning är superskoj & Hemtex har härliga saker, tror mitt rese-sov-kit som jag fick av mamma i julklapp kommer därifrån. kanske ett tips till dig som reser mycket=)

  5. Bokmalen 29 december, 2010 den 09:48 #

    Nog blir det en sväng till Mias alltid. Var där en sväng igår å dom hade alla julgrejer på rea. Blev mycket sugen på många saker men jag höll mig från att köpa… 😉
    Vi har oxå handdukar å sängkläder från Hemtex. 😉
    Kramen, Maria

  6. Suss 29 december, 2010 den 09:58 #

    Älskar inredning och jag har nu äntligen fått vårat hem precis så som jag vill ha det =) Läser gärna om inredning. Hemtex handlar jag dock inte på tycker det är för dyrt….Tycker det är tråkigt att lägga pengar på handdukar hihi även om jag tycker det är snyggt =) Tyvärr har jag erfarenheten att de inte är särskilt bättre än de jag köper i ullared. Nåja det är roligt med detaljerna i hemmet. Ha en mysig dag med Annisen, hälsa henne =)

    Kram kram

  7. Nadja 29 december, 2010 den 10:21 #

    Gillar också inredning, men jag köper mina grejer lite varstans, handdukar mm behöver inte komma från just Hemtex..utan det kan vara maxi eller ullared, det beror på vad man hittar för någe 🙂

  8. Emma 29 december, 2010 den 20:02 #

    Jag tycker det är jättekul när du skriver om fina saker du hittat (och gärna bilder), toppen med inspiration! 🙂 Kram

  9. Jennica 29 december, 2010 den 22:45 #

    Inredning är ju bland det bästa =) Sista handduk setet älskar jag, innehåller bambu-nått och är så mjuka, luddar inte och man blir torr efter man torkat sig =) Beställde dem på nätet på nån sida =) Nästa inredningpyssel här hemma blir väggen i hallen som ska fyllas med alla våra bröllopskort i svartvitt…med alla ramar som jag inhandlat på loppis och vunnit på tradera…ska ta kort på det så du får se när det är klart…eller ännu bättre…DU kommer hit och tar kort på det =) Hahaha PÖSS!!!!

  10. Mia 30 december, 2010 den 14:02 #

    Gillar att kolla hos andra o få idéer mer än i tidningar, även om en o annan tidning bläddras i (mest hos heminredningsintresserade lillebror faktiskt).

    Kikade in för att önska ett Gott slut på 2010 och en God början på 2011!!

  11. Malin 30 december, 2010 den 22:24 #

    Ja! Jag gillar shoppa och även att göra om hemma. Nyligen köpte vi ny soffa, matta och taklampa till vardagsrummet och det blev ett helt annat rum!!! Sen är det ju kul att göra om små detaljer som inte behöver kosta så mycket också. 🙂
    Ha ett riktigt mysig och trevlig nyårsafton!
    GOTT NYTT ÅR!
    (Och riktigt najs med resa,:) synd bara att din kille inte kan hänga med.:()
    Kramar
    Malin

Kommentera

